• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • Jackie85

Taurus: BF 3 januari

Skruttunge: BF 7 januari

Hughme: BF 1 Januari

Jackie85: BF 7 Januari

• Taurus

Hughme: BF 1 Januari
    Jackie85: BF 7 Januari

• Nisan

Hughme: BF 1 januari
    Nisan: BF 2 januari
    Jackie85: BF 7 januari

• Nisan

Skriver lite om mig då.
    Bor för tillfället utanför Enköping, är på väg att flytta till Morgongåva.
    Jag och min sambo sen tio år tillbaka har planerat väldigt kring det här att skaffa barn.
    Så nu när vi äntligen började försöka så tog det sig på första försöket{#lang_emotions_smile}

Jag är 26 år, fyller 27 i sommar och det är ju som sagt vårat första barn. Jag har alltid trott att jag skulle bli en ung mamma eftersom jag alltid har velat haft barn, så det här barnet är väääldigt efterlängtat.

• Emzy

Jag är 22, plussade för några dagar sedan, Helt överlycklig, hoppas att detta går vägen. Är i vecka 5 (4+1) =) Grattis till alla era pluss =)

Emzy: BF 4 januari

• Kallestropp

Hej alla !
    hoppar på denna tråd oxå då jag plusade i går.
    De e min tredje graviditet .Har en dotter på jorden å en liten ängla dotter. Är sjukt nervös att de ska gå fel denna gång oxå.
    Mår såååå sjukt illa. å e sjukt trött men annars e livet ganska behagligt just nu:)

Drakhona: BF 7 januari

• Kallestropp

Kallestropp: BF 7 januari

• JMElena

Hallå!
    Väntar andra barnet, och är dinosaurien här verkar det som ) 39 år, tog ett tag att få till tvåan, storebror - som ännu inte vet något, men som längtar sååå - är snart 7. Känns helt fantastiskt och lite overkligt. Jobbar mkt, känner att jag inte klarar det höga tempot lika bra, är trött och lite skakig, får ont i magen när jag stressar. Brösten... AJ! Känner mig oerhört gravid, kommer inte ihåg att det var lika mkt förra gången...

Hur som helst - ödmjuk och lycklig inför denna fantastiska gåva!

• Taurus

Drakhona: BF 7 januari
    Kallestropp: BF 7 januari

• hughme

tror jag har fått MF.. IGEN!!!!! 2a gången på 3 månader nu!! har väldigt lätt för o bli gravid men väldigt svårt o behålla, måste nog få hjälp me progesteron eller liknande för att kunna behålla.. så jävla ledsamt!!! :'(

Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?