Happiness skrev 2011-01-18 19:13:57 följande:
Sofy: Gött och Grattis till sjukskrivning...eller? Svårt att veta nu när du är rastlös. Frågade du något om det eller tar du det med din andra läk?
Har funderat på vad du ska göra?

...Hög musik i öronen och ut och gå

Får du simma eller vatten gympa? Skriva brev...HAha. Du kan skriva ett brev till mig

ett riktigt alltså. Fika kan du inte bara träffa någon och fika en heldag...typ ute i skogen eller nått? Eller på ett café....Ladda ner massor av filmer. Vet ju att du gör det redan.
kan du inte sy något? Jag ska köpa Hello Kitty tyg och sy en himmelsäng till Sofia i dagarna. Tips på billiga tyger är Jysk. De har mycket med barn mönster..ja du vet Disney osv.
Funderade på antidep. funkar de? Kan snurret i skallen bli bättre av Lergiganet...man blir ju så in i norden trött av dem iallafall. Jag bara sov när jag tog åt de. Ja vad kan vi mer hitta på....bebiskläder. Allt fixat för det? jag har inte kommit halvvägs än. Behöver någon fleeceoverall, mössa och tossor. Jag vet....spana in ebay UK de har mycket kul där. Slå på scull eller nått då borde de ju komma upp en massa kraniegrejer..
KRAM
Nej nej neeej, inte grattis till sjukskrivning!! :p De va ju de ja inte ville! Haha! Hoppades på ett "Jamen vafan, ut o spring me dig.. här kan du inte sitta" ;) Men nä, inge sånt. Buähää! Nu får mannen ta över markservicen också, stackarn!
Hahaha skriva brev, ja de skulle iallafall hålla mig sysselsatt kan ja säga ;) Skulle ju inte gå som o skriva här direkt! ;D Snigelpost! De va tider de. Jag är så jäkla opysslig av mig, har ingen ro i kroppen till det, helst full fart hela tiden - de gillar jag ;) Men de e ju uteslutet. Hm! Nä ja vet fan inte. Åka o luncha me mormor, mamma.. ja, får fundera lite! Ska spåna på hur jag ska göra me Devins hörna i sovrummet också, de kan ju hålla tankarna borta en sväng iallafall. Får kika runt på ebay uk, kanske hittar nått där! :D
Nää, antidepp funkar inte alls.. Asså me ADHD.. :( Men som sagt.. 4 april, de går fort! Om jag behöver gå så länge hahah ;)
Och ang din idé tycker jag de låter kanon me en sån bildtråd! Jättekul ju att se hur andra gör och får ihop de! :D
De blir en liten HK tjej för dig alltså? ;)