Happiness skrev 2011-01-17 14:32:04 följande:
Sofy: Du är så himla gullig du
pusspuss!
Snart blir det sticki sticki...
Du har ju både varit sänliggandes och inne länge nu så jag förstår att detta inte är kul

...Vem som helst får ju ångest i ett sånt läge. Hur går det? Jobbar du något nu eller har tar du det lugnt?
Vilket prep. är det du tar annars) Speciellt för adhd eller?
Vad bra att du har kunnat fixa lite hemma trots allt. orkar du läsa något nu? Du som gillar att lära dig en massa nya saker och gillar medicin. Stick ner till bib. och låna lite grav.böcker och varför inte gyn.böcker...
Älskar att läsa sånt.
KRAM!
Nää de e inge kul alls.. finns ju dom som har de värre, typ Småland.. men då hade ja krigat för att få ut ungen tidigare, hade aldrig klarat av det. Bara dom här två-tre veckorna har varit vidriga.. Centrifugen i skallen går på full fart, och jag försöker hålla mig sysselsatt men de går inte hela tiden för jag får ont.. o då får ja panik istället o blir arg! Blä. Jag äter medikenet (sök på fass, HAHA så sköna biverkningar. plötslig död!) och har även ätit metamina (licensmedicin) - dom e ju väldigt starka.. amfetaminliknande, så de e ju gaaanska förståeligt o inte äta de nu. Provade ritalin + concerta men de fungerade inte alls på mig.. som sockerpiller typ!
Nää ja har ingen ro i kroppen alls för o läsa just nu, så ja halkar efter.. värdelöst!! Inget jobb.. är bara hemma.. men funderar på om ja inte ska köra på igen, då får ja dagarna o gå o ja får ut min energi på nånting iallafall.. såhär kan ja inte gå i 10 v till, de går verkligen inte.. tänk dig en duracellkanin.. så e ja dygnet runt.. o i skallen äre en centrifug på full fart..
nä usch, gnäll gnäll!
Puss på dig fina du!!