Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-01-02 19:37:21 följande:
    HÅLLER MED
    Haha va håller du med Happi om?
  • needtobreathe
    Jania skrev 2011-01-02 19:59:14 följande:
    Hahhaa  Tack  Men helt uppriktigt; jag ser ut mer eller mindre som en formlösklump just nu
    Men tack för uppmuntran *puss på dig*  känns nog bättre när jag ser gravid ut "på riktigt".
    Hahaha men vad elaka ni är mot er själva! "I storleken babian/flodhäst.." NEJDU, alla har vi olika kroppsformer men ingen är mindre fin för det! Solig
  • needtobreathe
    Jania skrev 2011-01-02 20:03:58 följande:
    Elleeer huuuuur....inte alls fotomodellig.... Tungan ute
    Haha nej! Helt normalviktig, är 166 KORT och väger 65 kg på dom där bilderna! De är då ingen "fotomodell-kropp" enligt mig ;) Breda höfter, smalare ben, stora tuttar.. skulle aldrig få jobb som modell, dom skulle skratta i evigheter hahaha!
  • needtobreathe
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-02 20:08:42 följande:
    Även om du inte är lång för high fashion då man ska va superlång, så va bilderna riktigt fina och inte alla har dem kroppsfigurerna.. eller ska jag säga ämnesomsättning som gör att man håller sig "smal"

så jag räcker upp handen för dina bilder Tyst
    Nä precis, då ska man väl va 173 typ, och de är jag icke ;) Sen har jag "för mycket" muskler trorjag, alltså.. för "kraftig" fast jag inte e stor.. hm svårt o förklara! Men efter skidåkningen, benen, magen, ryggen.. ingen "nätt modellkropp" liksom ;) Så, nä! Nu får ni ge er haha!

Dina bilder va skitfina däremot, o du e ju längre också! ;)
  • needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-02 20:08:41 följande:
    öööööhhhhh jaha nu tror jag löken blommar, den ena fotomodellen i tråden efter den andra. " Inget konstigt med det...vi ser helt normala ut"....mmmmmmm....Inget konstigt alls....nänä..Haha!
    Hahahahahaha! PVMS är ju mer fotomodell isåfall hurru duuu ;)

Och jag säger fortfarande.. alla är vi lika fina!
  • needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-02 20:21:17 följande:
    Dina bilder är jätte fina Soffan...du kan har ett väldigt skiftande utseende. På de kort jag sett av dig så kan du se väldigt olika ut. Du vet.."glad/gullig"...tuff/häftig..."rå/häftig...." söt/ dockig" ..Ja faktiskt jag tycker du kan se riktigt docksöt ut. Ajaja nu blir jag väl halshuggen....

Tycker det är så coolt med kameleonter. Själv kan ju ingen gissa att jag är jag utan smink. Vägrar att visa mig utan typ..Men nu har jag tvingat mig några dagar att gå utan  och helt ärligt. Jag gillar det inte det det minsta sen känner jag inte igen hon där i spegeln.
    Tack FINA fina Happi! :) Haha, aldrig hört.. som en kamelont! ;) Va roligt de lät. Vet inte om de är bra eller dåligt dock? Första bilden är jag osminkad, andra solbränd men mascara - använder väääldigt sällan mer än mascara.

Ja där va förra sommarn, nu har jag ju möööörkt hår, piercing i läppen (har den inte i för tillfället) o ja - därav kan nog utseendet skifta lite också ;) Byter hårfärg förjämnan haha!

Haha, naturligt är finast! Tycker jag :) Som sagt, jag är nästan aldrig sminkad, mascara till vardags har jag inte alls. Smörjer bara in mig med lite babyolja i ansiktet på vintern, o nån lättare foundation kanske - annars nada ;) Orkar inte haha!
  • needtobreathe
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-02 20:17:22 följande:
    ja förstår precis hur du menar me din kropp,

Jag har spelat fotboll ända sen ja va liten, dock slutade ja me den pga tränarna som inte skulle träna mer o byta ytterligare en gång, Ja orka säger jag bara.. tyvärr.... Men jag har en ämnesomsättning som är hög, de ska jag erkänna, även om jag nu gått upp nästan 20kilo... så har jag me mina 2 barn rasat i vikt vid förlossningen, o amningen gör lika med mig. Hoppas dock på något liknande igen så man inte stannar på denna vikt för gott. även om de mest e mage, dock ben o rumpa.. lite.
    Men dem har rätt o ge dig cred, du e ju nice, så sug i dig

tack så mycket. ja men mycket längre sen då.... fattas ju ändå en bit =(((

va ju med i miss slitz tävlingen för 2007 (va gravid då ja gjorde fotningen, visste ej om de då) och ja om ja säger såhär, hon som vann hon va inte ens 18 som de måste vara, samt håpller man på me de som fotar så får man de man vill. HON hade inte ens sillisar, utan rätt små, o 'ändå vann.. JA hon gjrode ju de senare (inget emot de för jag har de själv) men allt va så uppenbart när man va där vilka dem "höll på med" o fjanta runt sig mest med.... Å tyvärr e ja ingen sån.. om ja nu ska säga tyvärr.
    Jag har låg ämnesomsättnig - eller hade kanske jag ska säga. Den har ökat på och jag går ner i vikt haha! ;) Fast de e ju skönt. Jag har alltid haft muskler, aldrig varit helt pinnsmal liksom. Men jag tycker de är finast, vältränad kropp liksom! Inte FÖR smal, o inte FÖR stor. Utan vältränad. (Jag har alltid tränat, skidåkning, fotboll, gym, löpning, tennis - så jag är van vid att va tränad - därför jag säger så) Du är smal men såg vältränad ut, inte sjukligt smal liksom om du förstår! Superfint!

Jag har 70 F-G i BH storlek i vanliga fall, inga sillisar där inte. Och jag vill ha mindre! Mina höfter är jag nöjd med, gillar att ha lite former, låren är vältränade och de är fint även om dom ser "större" ut då. Magen har jag alltid varit nöjd med, mina magmuskler har fina former - dock vill jag ha preggomage nu ;)
  • needtobreathe
    PVMS;

Jag råkade skicka innan jag va klar! Grr.

Du har ju typ bara mage nu - så de försvinner nog fort på dig också ;)
  • needtobreathe

Gokväääll tjejer! ;) Fan va ni skriver.. puh!

Odd; Shiiit de är verkligen nära nu! Jag hänger inte me tiden känner jag.. snart dags! Skönt att få höra att hon tror du svarar bra på igångsättningen! Såg även att SD osv lugnat ner sig nu, skönt. Annars - ring!

Happi; Jag väntar fortfarande på bild på magen me grabben.. ett dygn senare.. ;) Att du va seg visste jag, men såhär seg? Grr ;D

Ego; Heeeelt slut! Sovit kasst, 4 tim max. Upp 05, köra mannen till jobbet, sen vidare till mitt jobb. Därefter ut till Ekerö för o tanka bilen o hämta hem mannen, fixa käk o nu är jag här. Fick ett relativt lugnt schema idag, inte mycke stress och inga tunga lyft eller städ, så de har gått ok. Hade dock gaanska ont lite längre ner i magen runt kl 12 o ökade flytningar. Dock lugnat ner sig nu, vad kan de bero på?

• needtobreathe
    Happiness skrev 2011-01-03 20:18:01 följande:
    Haha...det här går ju som tåget. Har idag lokaliserat vart korten ligger I en papplåda i garderoben. Inte illa... Men jag är en kvinna vid mitt ord. Imorgon kan vara en bra dag. Jasså du jobbar ändå din lilla rackartös Vila är ordinerad till dig
    Hahahahaha!! Bra jobbat ;) Babysteps.. jag får väl vänta tills imorn då! Läkarbesök på MVC klockan 9.. annars är jag nog hemma ska du se ;D

Ja, jag är envis som en oxe.. (haha, faktiskt. jag är född oxe och har alltid varit sån)

Så efter en heeel vecka me VILA så fick jag psykbryt, min skalle + min adhd klarar inte av att bara ta de lugnt såhär länge.. Jag måste göra något! Så jag kör bilrundan, och så har jag mer luftigt schema - inte så pressat som de kan vara. Slipper städ + de allra tyngsta grejerna så de ska nog gå bra. Och fungerar de inte så säger jag till o så går jag ner i tid ;)

Dock känns de ju.. SD till o från i varierande styrka, dock som jag skrev - ganska ont lite längre ned, under naveln typ + ökade flytningar.. vad kan de bero på? Lugnade ner sig när jag kom hem o vilade.. hm!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma