Plus igen efter mf/ma
Dom får läsa det här sen. ;)
Dom får läsa det här sen. ;)Måste gnälla lite... blev ju akut förkyld från ingenstans natten till fredag.. nu har min astma kukat ur fullständigt (ursäkta ordvalet..) och jag får duscha hett sådär 30-45 minuter några ggr om dan för att ens få loss slemmet..
Har för mig att genomskinligt slem= virus och att gulgrönt = oftast bakterier... jätteläcker gulgrön nyans på det jag får upp... ska jag behöva söka sjukvård för det här också?!
Jag hör nästan ingenting och har börjat få ont i båda öronen nu.. mest höger.... har en burk rinexin nere i källaren och enligt fass ska den vara okej men är det nån som VET?
Jag var så nervös att jag trodde jag skulle kräkas/svimma... Fanns bara två scenarion i min värld: 1. dött foster, 2. väldigt sjukt foster.Alltså jag tycker mer och mer synd om Winston... Han kommer ju ALDRIG ut...
Sen.. Växer han? Fuktskada? ;)
Nån som har koll på lågt TSH men normalt T3 och T4? Min fd barnmorska ringde och meddelande att mitt TSH var 0,04 bara...
Usch nu är jag helt inställd på att det här kommer skita sig... bara en känsla i kroppen... migrän som smyger sig på igen.... jag orkar inte....