Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Me too! Testa, jag dör av nyfikenhet!!!!!

• sugarrush

Men gaaaah vad störigt MCT! Fattar att du är besviken! Kan du byta BM till nästa gång?

• sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-11 21:30:05 följande:
    Oj va ni skriver!

Grattis missT

Sugarrush skönt att de släppte! Har legat halva kvällen me förvärkar här jag med! Börjat att släpps nu efter vila, 2 panodil å värmekudde på magen! Visst e de lite läskigt!!?

Mct trist att du inte hade en bra inskrivning! Hoppas hon e bättre nästa gång'
    Bra att värkarna släppte kjaam! Det är så läskigt liksom. Själv började jag oroa mig för urlöjliga saker, typ "min väska är inte packad, jag har inte laddat kamerabatterierna, så det får inte sätta igång nu!"

Undrar hur det blir inatt, kommer det börja göra ont igen tro? Isåfall ringer jag förlossningen....
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Nä, i säng kom jag inte. Tjafsade med sambon istället, han klagade massor på att jag inte gick och lade mig tidigt, när jag nu gick och smågnällt att jag var trött...
    Men jag piggnar ju till på kvällskvisten! Dessutom är det så mkt jag vill fixa med... Äh, borde kanske lägga mig... Men är så sur just nu att jag inte har någon lust. Åh vad mogen jag låter!

• sugarrush

Haha, precis Mabaja! Jag är ju dessutom ledig (till skillnad från sambon) och kan sova så länge jag vill.. Moahahaha vad skönt det ska bli! Sursambon kan gå till sitt sur-jobb och sur-sitta framför sin sur-dator hela dan!

• sugarrush

Mabaja: Ska du jobba en månad innan nästa barn eller hur länge?

• sugarrush

Skönt! Har du berättat på jobbet att du är preggo åter igen?

• sugarrush

Grattis Plutten! Vilka fina test! Nu blir det bebis vet du!

• sugarrush

Inatt kom smärtan tillbaka, denna gång i ryggen! Vaknade och hade så j-a ont, fick ta Alvedon och duscha hett i en timme för att få det att lätta. Ringde in till fl nu och de ville ha in mig på en koll nu på fm så jag inte har börjat öppna mig. Lite nervöst, men det känns ändå väldigt bra att de tog mig på allvar!

• sugarrush

Hej vännerna! Ni är så fina!
    Åkte in och fick göra en såndär ctg-kurva. Allt såg kanon ut och min älsklingsläkare hade jouren och kom in och tittade till mig, så allt frid och fröjd med bebisen.
    Han gjorde även gynundersökning, tappen var lång och sluten men det gjorde verkligen jätteont, (så att jag nästan började gråta) så med stor sannolikhet har jag åkt på uvi (det kan ju ge en hel del förvärkar..) Får svar på odlingen i mitten på nästa vecka. Känns sååååå skönt att ha kollat och ha fått besked att inget satts igång.

MCT, jag minns att jag var sjukt förstoppad första halvan av graviditeten, hemorrojder fick jag till och med... Aj det var inte skönt inte... Efter att jag passerat hälften blev jag lösare, åh vad skönt det var

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma