• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Blä, jag har haft snuskiga flytningar nu emellanåt det sista. Som snor! Grön-gult och samma konsistens också. Skitäckligt ser det ut. Luktar inget dock, och inga andra bekymmer. Ngn som haft likadant?

• Längtan efter liten
    Bev skrev 2011-01-17 10:23:05 följande:
    Tusen tack alla för gratulationerna!

Vi mår hur bra som helst och lilla skrutt är världens lugnaste och finaste lilltjej. Det finns en bild på henne i mitt galleri under en period om ni vill se hur hon ser ut

Kram till er alla!
    Ååååh grattis BEV! sicken going :D
    Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-01-17 10:35:44 följande:
    Jag håller på likadant! Röjer skåp och garderober, fållar gardiner, städar, tvättar etc precis hela tiden! Har börjat inse att det nog är så att jag börjat boa! Skrattande
    Hahaha, jaa.. de gör nog jag också trorjag ;) Aldrig varit så innan.. men nu bara MÅSTE de göras.. ("måste..") och jag kan inte vänta en dag eller så heller, haha. Har en del kvar o fixa men idag har ja oooont i magen, den e hård hela tiden o ja får gå dubbelvikt.. så idag kanske inte e nån bra idé o göra de på....
  • Längtan efter liten
    needtobreathe skrev 2011-01-17 11:16:18 följande:
    Hahaha, jaa.. de gör nog jag också trorjag ;) Aldrig varit så innan.. men nu bara MÅSTE de göras.. ("måste..") och jag kan inte vänta en dag eller så heller, haha. Har en del kvar o fixa men idag har ja oooont i magen, den e hård hela tiden o ja får gå dubbelvikt.. så idag kanske inte e nån bra idé o göra de på....
    så har jag också idag... har som magknip... gör jävlans ont!
    Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe
    Mallanis; PUH! Skräm aldrig upp oss sådär igen! Fy! Tungan ute Va skönt att allt va bra!

Muffe; Sådär är min mage också, mest hela tiden iofs men på natten trorjag de beror på att jag e lite kissnödig ibland, o då får SD. Kan inte va de? :)
  • kajsalisa

God morgon tjejer! Färnevik; det där låter som slempropp tycker jag...

• Mabaja
    Muffe80 skrev 2011-01-17 08:53:57 följande:
    Vilka goda nyheter Mallanis, man blir ju orolig ju!

Själv har jag 9 dagar kvar och sen är jag nere på tvåsiffrigt, känns ju helt otroligt. Minns att jag var avis på alla som var nere på tvåsiffrigt när jag hoppade in i denna tråd och nu är det snart min tur

Hur vanligt är det att man föder i v 31-32? Sambon ska resa utomlands då och kommer hem när jag går in i v 32... Ska jag tvinga honom stanna hemma med mig? TÄNK om ngt händer, att förlossningen sätter i gång?
    Fast man kanske kan ana om det är ngt på gång med blodtryck etc strax innan han åker?!
    jag skulle ha låtit honom åka.... det är inte så vanligt, du har ju inga prematura varningar heller så det är nog rätt grönt! :) Allt kan visserligen hända, men det är väldigt låg procent som åker in och föder så tidigt, speciellt om man inte haft några förtecken!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • fröken SJ
    färnik skrev 2011-01-17 10:39:57 följande:
    Blä, jag har haft snuskiga flytningar nu emellanåt det sista. Som snor! Grön-gult och samma konsistens också. Skitäckligt ser det ut. Luktar inget dock, och inga andra bekymmer. Ngn som haft likadant?
    Japp känner igen dom där äckliga flytningarna,har dom till och från fortfarande men i mindre mängd.Man känner sig INTE så fräsch.Kan säga att "vanligt sex för oss har vilat typ fyra månader pga dom,jag känner mig så äcklig!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma