• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-03-18 19:40:22 följande:
    Hahaha, ja i wish ;) Om jag sitter ner är smärtan ok, om ja går är de som knivar överallt.. ont!
    så upp och gå med dig kvinna så du får din Devin inatt eller imorgon! :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-18 19:51:12 följande:
    Haha funderade på o springa i trappor, men då sprutar tårarna Tungan ute Har vaknat 2 dgr i rad också av att ja har sjukt ont därnere, asså inte inuti nånstans typ utan mer.. hm.. som att huvudet ÄR mellan benen typ, svårt o förklara.. samma nu när ja är uppe o går o så gör de ONT i nedre delen av magen, typ nån cm eller två ovanför troskanten.. vet inte va de kan va.. för de är inte "mensvärken". De är mer huggande/ilande..
    låter som att fröken kanske ska åka in och få besked hur många cm du är öppen!
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-18 20:01:13 följande:
    Ska ringa in om en stund igen o prata me dom.. :) Men är nyfiken på de här huggande/ilande i magen.. inget ja känner igen från tidigare.
    det var just det jag syftade på! :) Att få lite besked om dina nya smärtor..

Har du ringt in igen? Vad sa dem?
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-18 22:24:31 följande:
    Hmm svårt o säga men lite mer ont i ryggen nu..
    åk in på en koll iaf så du får veta om din smärta leder nånstans! och att allt är som det ska...
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-18 22:29:59 följande:
    Joo får la göra de.. ska upp o knata lite nu o iväg o köpa mat.. hungrig! Haha :) Så jag försvinner ett tag.. så no worries ;) OM jag åker in så återkommer ja självklart därinne eller när ja e hemma igen.. har ju som sagt me datan överallt! :)
    lycka till nu! Du får nog börja vänja dig vid tanken att du snart har Devin här! :)
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-03-20 09:44:32 följande:
    Tack Och ni med....mår W bättre förresten? När vi är friska igen så måste vi ta en fika igen...men kanske på ett varmare ställe
    ja wilda mår så bra så... ingen bricanyl på en vecka! =)
    Nästa gång tar jag vagnen med mig. 8 kg klump är inte så lätt att bära längre! =)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-20 09:56:29 följande:
    Här är jaaag.. o som Sugar skrev så tar ja ju självklart me datan om de händer ngt! :) Låg död i soffan igårkväll o hade ont, massa sammandragningar som faktiskt började kännas o inte bara va obehagliga, men de avtog ju såklart.. grr! Jäkla unge o jävlas me mig! Men men.. nu ska ja vila lite igen, sovit dåligt..

Kram tjejer!

Odd, Superfina bilder!! :D
    du får betala ett relativt högt pris för din lilla nätta mage! =)
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-03-20 09:58:51 följande:
    Vad skönt! Kan du ta vagnen på bussen eller tar du bilden till V-ås då? Och nej, 8 kilo är inte så lätt att bära längre...I know! Vidar vägde 7580 gr när vi blev inlagda...7380 när vi blev utskrivna...ingen aning vad han väger idag, men förhoppningsvis är han ikapp sin viktnedgång igen Mammas lilla knubbis
    jag är klar med kursen i månadsskiftet så då blir det inget mer bussåkande. :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma