• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Marlyn

Kan ju lika bra visa det, jag har ändå inget bättre för mig =)

• MCT79
    Marlyn skrev 2011-02-19 08:22:40 följande:
    God morgon flickor!

Jag tog mitt test i morse... det var defekt. Det hängde en geleslamsa från det och kontrollstrecket var lika svagt som teststrecket i torsdags, och teststrecket syns men det är otroligt svagt.
    Nu måste jag vänta till måndag att göra ett nytt test, jag har ju bara 1 test kvar.
    Ja det där testet såg lite skadat ut ja.... :)
  • Evve81
    telgebo skrev 2011-02-18 23:20:37 följande:
    Nu ska jag vara tråkig ocj gå och lägga mig, är så sjukt kvällstrött så det finns inte, har gäspat sedan strax före 19 och sett klart på Let´s dance så nu är det dags att sova.

Hörs imorgon tjejer, gonatt!!
    Jag sov 2h på kvällen och såg ändå inte klart lets dance utan jag somnade22.45.

Idag ska jag laga gomiddag till maken. Jag var ju som inte riktigt i form på alla hjärtans dag så då tänkte jag kompensera honom idag
  • MCT79

Jag är vansinnigt trött.. men det är är i princip mitt enda symtom med... sov på soffan igår em... la mig kvart i nio och sov till tio i åtta i morse....*död*

• telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-19 08:26:04 följande:
    Kan ju lika bra visa det, jag har ändå inget bättre för mig =)

Oj testet ser skadat ut och testtrecket är väldigt svagt.

Du har ingen lust att köpa test på apoteket som typ CB eller Preg? Håller mina tummar för dig.

Godmorgon förresten. Har drömt världens konstigaste drömmar inatt, begriper inte ens var jag får allt ifrån. Någon mer som drömmer konstigt, rörigt, otäckt, ävckligt och sjukt?

ett ord dök upp i drömmarna inatt, scarsed finns det nåt som heter så på engelska så vore jag tacksam för att få veta vad det betyder.
    Gravid v.4+6 BF 24/10
  • Marlyn

Jag vill gärna köpa ett CB test men jag får inte pengar förrän på torsdag och då har jag ju redan varit på VUL. Så jag får vänta och se vad som händer.

• telgebo
    Evve81 skrev 2011-02-19 09:16:16 följande:
    Jag sov 2h på kvällen och såg ändå inte klart lets dance utan jag somnade22.45.

Idag ska jag laga gomiddag till maken. Jag var ju som inte riktigt i form på alla hjärtans dag så då tänkte jag kompensera honom idag
    Oj då då somnade du 10 min innan slutet då. Du vet vem som åkte ut? Din man kanske har sagt det

Mysigt med alla hjärtans dag middag idag Här börjar det bli sådär med mat..svårt inte mycket jag är sugen på men däremot så törstig hela tiden.
    Gravid v.4+6 BF 24/10
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-02-19 09:19:06 följande:
    Jag är vansinnigt trött.. men det är är i princip mitt enda symtom med... sov på soffan igår em... la mig kvart i nio och sov till tio i åtta i morse....*död*
    Jag är också dödstrött men ändå vaknar jag kl 06 vrålpigg ligger sedan och halvsover till 07.30 och sedan måste jag bara upp och sedan försöker jag sova en stund till. Är död sedan på eftermiddagen och kvällen igen trots att jag volat hela eftermiddagen nästan.
    Gravid v.4+6 BF 24/10
  • telgebo
    Marlyn skrev 2011-02-19 09:55:22 följande:
    Jag vill gärna köpa ett CB test men jag får inte pengar förrän på torsdag och då har jag ju redan varit på VUL. Så jag får vänta och se vad som händer.
    Ok, sånt är jobbigt när man vill men inte har pengar. Du kan inte låna av någon kompis, mamma syster eller så?
    Jag tycker själv att CB känns säkrare, jag har fått så missvisande streck på stickor, dvs plus på ÄL-test när jag inte haft ÄL tex och + på gravidstickor när jag inte varit det minsta gravid.. Har inte testat med stickor denna graviditet än utan bara 2 CB.

Vilken tid på tisdag ska du på VUL?
    Gravid v.4+6 BF 24/10
  • Marlyn

Jag ska på VUL 10.10.
    Vi har 300kr att klara oss på till torsdag. Jag är sugen på att köpa ett CB... du frestar mig!!! =)
    Hur pålitligt är det att ta ett sånt fast det inte är morgonurin?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma