Plus igen efter mf/ma
Flickanfin; det är inte babyvarlden.se du syftar på- gravidverktyget de har? Typ hjärtat börjar slå, embryoperioden slut, ungefärlig tid för rul, nu överlever 9 av 10 barn och såna saker?
Flickanfin; det är inte babyvarlden.se du syftar på- gravidverktyget de har? Typ hjärtat börjar slå, embryoperioden slut, ungefärlig tid för rul, nu överlever 9 av 10 barn och såna saker?
Och här är en som är mer död än levande! Inte bra att ut och svira till kl 3 på nätterna när man ska ta hand om en liten tjej! Men såååå skönt att hon sov två tim längre. Och hur ska jag orka köra hem? :)
Soma: får göra det! Jag får nog lära mig att jag blev för gammal för sånt här igår! ;)
Soma: kl 13 är det dags! Ska börja rulla om en timme ungefär (är i Leksand)
Lovar att jag kör försiktigt! Wilda somnade redan efter 7 km. Tur för mig då hon tröttnar snabbt!
Att det kostar att ligga på topp fick jag erfara igår. Jag dansade och hade skitkul till vi skulle till bilen. Då fick jag och Spogge (biggest loser) stötta varandra då han är svullen och har ont under foten. Men kul hade vi!
Det gick kanon. Grodan sparkade så mycket att hon inte kunde mäta ordentligt. Men den är minst 10+5. Så jag håller mig till mina uträkningar till rul dvs 10+6 idag.
Tack! Ja känns bra. Har ringt mvc så väntar på att de ska ringa upp. Är ju dags för inskrivning. Fr.o.m. Idag är det officiellt! :)
Tack Mimmi! Det första jag gjorde när jag kom hem var att hoppa i mammabyxorna! Så mycket skönare än skav i navelhöjd!
2 barns: mct kommer få före då hon väntar två och jag gick över 10 dagar med w. Så mct får i feb och jag i mars.