Plus igen efter mf/ma
MCT: Har du funderat något över vagn?
MCT: Har du funderat något över vagn?
Sugar: det är nog fixering. Här fixerades det först på övertid så jag vet inte riktigt men tryck nedåt och inga värkar/sammandragningar är ofarligt. :)
Fast tjejer, ni som blivit snittade, bara för att man föder vaginalt är det ju inte garanterat att man får upp barnet på bröstet. Jag fick upp W i 30 sek men så fort navelsträngen var klippt så fick min man ta henne då jag blödde (förlorade 1.6 l blod) och det gjorde för ont när de var inne och "grävde" så jag kunde inte ha W på kroppen. Wilda fick söka sig fram till makens bröst och det var jag jätteledsen för att jag missade. Men maken var ju stolt som en tupp och pratade - eller ja han rabblade "finaste flickan i världen" och "prinsessan" i en låååång kör under den tiden de "lagade" mig.
Usch för foglossning sugar men en månad står du ut. :)
Igår körde jag första bodypump-passet på två mån så idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan röra på mig. Haha
Angelina: det är kul att vi är så många som ligger så tätt intill varandra.
Sa till min man för två tim sen att jag kände mig pigg för första ggn på länge. Får nog ta tillbaka det för nu vill jag bara sova!
Sitter hos min mans farfar och sagt lite försiktigt att vi kanske ska röra på oss så w kan sova. Han lyssnar inte utan de sitter och k
Kollar på cykel! Haha.
Flickanfin: har inte fb. :)
Du ska väl räkna som du alltid gjort? Eller? Äl 14 dagar efter mens är väl standard? Men varför kolla bf innan du gjort ett test?