Plus igen efter mf/ma
2barns: du säger ju att ni inte ska ha några fler på ett par år, men varje månad mår du dåligt och du skriver "är jag gravid". Varför skyddar ni er inte?
2barns: du säger ju att ni inte ska ha några fler på ett par år, men varje månad mår du dåligt och du skriver "är jag gravid". Varför skyddar ni er inte?
Nu måste ni hjälpa mig. En kompis till mig hörde av sig till mig inatt och berättade följande: mensen kom och var mycket blod och ont i magen och varade i fyra dagar, sen har det varit rosa i 8 dagar. På dag 5 började hon få symptom så på dag 11 tog hon ett test som visade svagt positivt. Inatt tog hon ett till test som var svagt positivt men nu på förmiddagen var det neg.
Min spontana tanke är missfall för enligt mina uträkningar är hon i v 5+6 idag. Och då borde det ju vara ganska starkt.
Åh mct, min kritiska gräns är 11+3 men levde det i 10+6 borde det ju leva fyra dagar senare. Lycka till på inskrivningen!
Alltså det visade + inatt och - på morgonen idag och inte blödit mera. Hon ska ta ett nytt test imorgon och se.
Jag känner att det nog är det bästa som kan hända då hon annars kommer göra abort.
Vad roliga ni är sugar och safiree som redan nu eller snart planerar förlossning. Jag BÖRJADE fundera över en förlossning i 37+ med wilda. Den här gången är jag inställd på 42+0. :)
Men menssmärtor kan ju vara förvärkar med. Jag låg ju och flåsade "värkar" i flera veckor men de försvann efter ett par timmar varje gång.
Så sugar det kan ju samtidigt vara fullt normalt bara att kroppen förbereder sig.
Sofy: jag platsar inte heller här i tråden iom att mitt ma var före Wilda. :) men hänger här ändå.
Ja mct- hur mådde du egentligen när du testade sista gången och testet var svagare än innan? Känns det inte bättre nu när du slutat testa?
Grattis mct! Du har lärt dig något längs vägen! :)