• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Frujohansson skrev 2011-02-25 15:10:45 följande:
    Hej, kikar in här, plussade i förrgår efter ett missfall inov
    Välkommen! Å beklagar ditt mf, här kommer du få bra stöd!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-02-25 15:05:31 följande:
    Tack alla sötingar!
    Här kommer bilden på vårt mirakel!
    OJ wooow.... lite avis jag blir! Jag hoppas jag får se det där om några veckor med...
  • MCT79
    Muffe skrev 2011-02-25 15:12:19 följande:
    sugar, gud så gullig. som en liten nallebjörn. Detta kommer gå bra!!
    Ja eller hur! Som en lite panda nästan! Underbart.. sitter här och blir alldeles blödig...
  • Frujohansson
    MCT79 skrev 2011-02-25 15:25:46 följande:
    Välkommen! Å beklagar ditt mf, här kommer du få bra stöd!
    Tack, ja man blev rätt nere så ja hoppas denna lilla stannar nu =) de sägs ju att man oftast inte får 2 mf på raken men...
    Det om skrivs på FL stannar på FL...
  • Pancakes

Fru Johansson, välkommen och grattis till plusset! Det här är en riktig turtråd!

Sugar, vad roligt att ni såg så bra. Det var en väldigt gullig bild!

Sötfilur, det finns sköna och snygga mammastrumpbyxor på tex HM. Ett par svarta som är rätt tjocka tycker jag är fint så här på vintern. Fina klackar kan man ha till även som gravid, det lyfter en outfit. Jag har inte övergett mina klackar ännu och tänker hålla ut in i det sista. Om man tycker det är obekvämt kan man ju ha ganska bred klack. Du får se till att bli en klänningsmänniska nu! Det är så snyggt på gravida! :)

• Pancakes
    Frujohansson skrev 2011-02-25 15:35:35 följande:
    Tack, ja man blev rätt nere så ja hoppas denna lilla stannar nu =) de sägs ju att man oftast inte får 2 mf på raken men...
    Nej, det är faktiskt betydligt ovanligare med upprepade missfall men statistiken blir ju lite knasig så här på ett forum och vi representerar ju inte allmänheten alls. När man läser på FL ser det ju ut som var och varannan haft flera missfall men kollar du runt i din bekantskapskrets så är det säkert väldigt ovanligt. Jag har bara haft ett missfall men var jättenojig när jag plussade igen ändå, det kan man inte hjälpa.
  • Frujohansson
    Pancakes skrev 2011-02-25 15:43:10 följande:
    Fru Johansson, välkommen och grattis till plusset! Det här är en riktig turtråd!

Sugar, vad roligt att ni såg så bra. Det var en väldigt gullig bild!

Sötfilur, det finns sköna och snygga mammastrumpbyxor på tex HM. Ett par svarta som är rätt tjocka tycker jag är fint så här på vintern. Fina klackar kan man ha till även som gravid, det lyfter en outfit. Jag har inte övergett mina klackar ännu och tänker hålla ut in i det sista. Om man tycker det är obekvämt kan man ju ha ganska bred klack. Du får se till att bli en klänningsmänniska nu! Det är så snyggt på gravida! :)
    tack, ja hoppas de Flört nån som e nygravid?
    Det om skrivs på FL stannar på FL...
  • sugarrush

Åh vad snälla ni är tjejer! Hjärta
    Känner mig lite blödig själv, jag som nästan troedde att det gått fel, jag som tappat symptomen den sista veckan.
    Nu ska jag njuta av att vara gravid och utan illamående!

Frujohansson: välkommen!

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma