• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    färnik skrev 2011-02-25 18:25:47 följande:
    Apråpå bebistofflorna, hittade en sida där de säljer några som är väldigt lika de jag gjorde igår. Skrattande Här: www.snyggtigen.se/ProductDetail.aspx?prod=910
    åååh fy vad söta men oj vad dyra
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Happiness
    färnik skrev 2011-02-25 19:32:13 följande:
    Är lite avundsjuk på din mjölkproduktion... Oskyldig Här går inte att klämma fram minsta droppe än.

HELAMMADE i 22mån? Är inte helamma när man enbart ger bröstmjölk och ingen annan mat...?
    Det kommer det kommer.....vet inte om jag tycker det är så trevligt att det spänner och sticker redan i boobisarna Men det ger ju lite info hur det blir sen.

Sonen fick amning heltid + mat heltid....Haha! Tror inte jag kommer göra om den resan igen...Jag ammade flera gånger per natt (och dag) under så lång tid och...ja hur ska jag beskriva känslan...ZOMBIE!!!!!!!!!

Känns bra att jag gjorde det...men som sagt en gång räcker.
  • färnik
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-25 19:41:46 följande:
    åååh fy vad söta men oj vad dyra
    Ja det tyckte jag också. (fast så länge det finns folk som vill betala så... Oskyldig)
  • Marlyn

Härligt...

... en gammal vän som jag inte träffat på 10 år har börjat få värkar. Jag sitter och pratar om mina erfarenheter med henne just nu.

Jag tror bestämt att det blir en bebis den 26 februari... hon skulle haft den 19:de... en hel vecka över tiden.

• Muffe

Nu finns lite nya bilder i mitt galleri, från denna vecka, vecka 30! Vecka 31 strax, jippie!!

• sugarrush

Grattis sötfilur till vecka 31!
    Kan tyvärr inte se bilderna eftersom jag är på mobilen, men efter helgen kan jag kolla!
    Kram!

• needtobreathe

NU är jag hemma igen, vilken daaag! Jisses. Har inte läst ikapp än, ska ;) Trodde fan jag skulle föda i Farsta centrum förut haha, världens tryck neråt o så ont i mage + rygg att jag blev helt tårögd, blä. Men vagn är hämtad, ihopmonterad, skötväska inköpt, o en skitball "one-piece" till Devin i grått! :D Och massa andra grejer då. Puh!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma