• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Vad DUKTIG du är Sofy! Måste vara jättekul att ha allt hemma nu! (Längtar till i sommar när man får ta tag i sånt själv!)
    Bra att du inte födde i Farsta centrum.

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-02-25 20:56:10 följande:
    Vad DUKTIG du är Sofy! Måste vara jättekul att ha allt hemma nu! (Längtar till i sommar när man får ta tag i sånt själv!)
    Bra att du inte födde i Farsta centrum.
    Jaaa, så skönt! Hann tyvärr inte allt, eller de gick inte.. magen sa ifrån! :( Men nu äre verkligen bara småsaker. Haha, så mysigt o ha vagnen hemma, vi började nästan "bråka" när vi skulle köra den från bilen till lägenheten, hahaha! De slutade me att vi körde halva vägen var ;)

De äär snart sommar! :D Söt liten teletubbie du väntar! ;)
  • sugarrush

Jaaa, nu börjar den se riktigt söt ut!
    Ska berätta för mina föräldrar ikväll, ska bli kul. Jag tog en kopia på dagens ultraljudsbild till dem.

Känns så HIMLA gött att ha alla TUL senare i graviditeten också, som jag fick veta idag, eftersom jag är med i innohep-behandlingsprogrammet. Vecka 24, 28, 32 och 36, förutom RUL. Och så ett till VUL hos överläkaren om två veckor. Och ett KuB om tre veckor. Jippie!

• telgebo

Fin vagn Sofy

Här har jag nog tappat smaksinnet, hade i 3 biga vitlöksklyftor samt jalapeno, kände ingen smak däremot luktade jalapenon apa efter ett tag så jag tog bort det.

Ska lägga mig i soffan igen och sen störtarjag nog i säng efter Let´s dance, är trött numer på kvällarna.

Gravid v.5+5 BF 24/10
  • Mabaja

Den här kvällen är spännande! Det är tur att pappa bor trångt för jag är alldeles yr i korken... Har fått ta tag i väggarna ett par ggr och hålla hårt i vagnen när vi var ute och gick. Min syrra tog vagnen inne på Hemköp och då blev jag alldeles jätteyr, kändes som man gick på ålands hav, kändes inte som att golvet var rakt direkt! HAHA

Undra vad det kan bero på? Nån som har en idé??

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-02-25 20:35:15 följande:

Nu finns lite nya bilder i mitt galleri, från denna vecka, vecka 30! Vecka 31 strax, jippie!!

Jag ser inga bilder i ditt galleri

Nu ska jag sova, natti natti
    Gravid v.5+5 BF 24/10
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2011-02-25 22:26:31 följande:
    Den här kvällen är spännande! Det är tur att pappa bor trångt för jag är alldeles yr i korken... Har fått ta tag i väggarna ett par ggr och hålla hårt i vagnen när vi var ute och gick. Min syrra tog vagnen inne på Hemköp och då blev jag alldeles jätteyr, kändes som man gick på ålands hav, kändes inte som att golvet var rakt direkt! HAHA

Du är kanske inte riktigt pigg?!

Sofy: Mysigt med vagnen! Snygg var den också.
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-02-25 22:26:31 följande:

Gravid? Oskyldig
  • färnik
    färnik skrev 2011-02-25 19:50:14 följande:
    Ja det tyckte jag också.
    Nu har jag tänkt och ändrat uppfattning, de var nog inte så dyra egentligen, om man tänker efter... Oskyldig

Säg att det tar 5 timmar om personen som gör dem är hyfsat snabb, och så materialkostnad på det. Det blir under 50kr/timme, och VEM skulle jobba för så lite pengar på ett vanligt jobb...? (Inte ens en 15-åring på McDonalds får så lite per timme ju!)
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-02-26 07:57:16 följande:
    Gravid? Oskyldig
    haha igår gick tankarna "tänk om" men så tänkte jag "vadå tänk om, vi har haft sex en gång på en månad- et funkar ju inte"... tror att jag ska ha mens nästa vecka så visar sig då...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma