• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten

färnis: haha snygg du är :D

Längtan efter liten är stor
  • färnik
    Muffe skrev 2011-03-01 17:48:17 följande:
    Du ser lite arg ut på teckningen Färnevik
    Jag kanske är lite extra ilsken nu när jag är gravid? Flört (Av ngn anledning ser alla hon målar arga ut eftersom hon vill att de ska ha tänder. Tänder i en glad mun lyckas inte ännu... =))
  • telgebo
    färnik skrev 2011-03-01 17:34:09 följande:
    Måste visa dotterns alster. Glad Det här är jag, med bebisen i magen. Skrattande

Nä men gud vad söt hon är som målar bebis i magen också

kan du inte be henne måla på din mage ett poträtt på bebisen fota och lägga in i magbilldstråden ha ha
    Gravid v.6+2 BF 24/10
  • Happiness

De flesta barn ritar ju huvudfotingar först, men din lilla smarta tös, Färnevik vet att bebisen ligger i en mage.

• Cat79

Färnevik: Såg tyvärr ingen bild...

Ni som är inte är med i Liberoklubben gå med tycker jag :) Mycket fint startpaket bl a Glad. Har letat efter något kul att hänga till vagnen och i paketet fanns ett sött färgglatt bi som ska hänga på min gröna vagn.

• Happiness

Lite sorgsen...läste precis i 40-tråden att en tjej fått mf idag. Hon skrev att hon såg "paddlarna" på bebisen. Gråter Fy så hemskt...stackars henne! Skulle flippa ut helt tror jag om jag var själv hemma och jag fick syn på allt som kom ut. Har alltid varit min värsta fasa. skräck!

Idag har vi haft 2-årsbesiktning på huset. En av männen blev helt till sig när han såg Sofias säng och sköthörna. Så gulligt!!!! Jag var inte hemma så han frågade mannen hur gammal hon var...haha nä hon ligger ju fortfarande i magen. Mys-farbror!

• Cat79

Happiness: Fy vad hemskt att höra vad som hänt i annan tråd.....

Ja ni har verkligen gjort det mysigt för Sofia.

• Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-01 17:29:06 följande:
    Happi: ja att vara gravid är verkligen en prövning! Men antagligen bara en liten sådan mot vad man har att vänta! Min mamma har haft samma problem med prematura SD, dock inte förens runt v28 men hon gav sig f**n på att skaffa 5 ungar! Så kan hon så kan jag kanske inte 5 mrn någon till längre fram!

Spännande med slemmisen! Kanske blir att happi får före mig! Dock så fick ju jag oxå en bit av slemmisen för några veckor sedan. Håller tummarna på att Sofia kommer snart!
    Oj då...5 barn. Det tycker jag är lite coolt faktiskt. Sen att veta att man får SD i v.28 varje gång och ÄNDÅ härda ut.  Precis som du säger kan hon kan du.....Du vet det bättre än jag om det är ärftligt, men borde det ju vara som med allt annat

Tyckte det var lite konstigt bara med slemmet där. Nä jag tror inte det var slemmisen. Med sonen var den gulaktig med lite blod i (trorjag) och detta var mer som äggvita. Får se hur det går inatt med värkar och dylikt men tilltar det så är det ju absolut något på G tycker. Tur att jag fick åkt iväg och köpt värmepåse idag

Håller tummarna för att du får sova länge och gott inatt! Vi kan ju inte komma in till BB halvdöda Har du packat din BB väska än? Fattar inte vad det är med mig...får inte tummen ur. Idag när jag trodde något kanske var på G, blev jag så förbaskad att jag inte packat väskan, så nu blir det bara till att sätta igång.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma