Sir Bubbalots mamma skrev 2011-06-29 14:10:42 följande:
dina e iaf inte morbida som mina.. inatt drömde jag att min moster ville jag skulle möta henne i nåt köpcenter å hon hade med sig 2 avhuggna huven i icakassar som hon va tvungen att göra sig av med å polisen jaga oss..
menar va fan får man sånt i från?!?!
Ja exakt vad får man såna sjuka drömmar ifrån. Jag drömde om brända ormar i pappkassar på balkongen i min förra graviditet. Hade förträngt den otäcka drömmen och så läste jag i min blogg jag hade då för några mån sen och blev påmind och jag rös till igen över den drömmen. Den var skitvidrig. Grejen är att jag har enorm förbi för dessa enligt mig äckliga djur. Vad får man sånt sjukt ifrån att man drömmer om det.
Fått veta att ormar tydligen har med ens sexualitet att göra men jag vette fan. Hade ett sexliv då till skillnad mot nu och har inte drömt om ormar en enda gång sedan dottern föddes för snart 3,5 år sedan och hoppas inte göra det heller.
Man kanske borde skriva upp sina mest sjuka drömmar, jag gör det faktiskt ibland och man kan skratta gott åt det ibland efteråt ha ha.
Med första barnet drömde jag mycket om att min kille jag hade då lämnade mig/bedrog mig med andra kvinnor alltså var otrogen. De var så verklighetstrogna så vissa morrnar var jag så sur på honom och han fattade ju inget stackarn. Ibland så vaknade jag och storgrät och han fattade ju inget då heller
Drömde även mycket då om blod och döda bebisar, fy fan vad jag mådde dåligt av dessa drömmar, sånt har jag tursamt nog inte drömt om denna gång.
Den allra sjukaste drömmen denna gång är drömmen om Langos eller BlondinBella, vad fan kommer det ifrån då? Inte ens tänkt varken på langos eller BlodinBella.