Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

plutten02 skrev 2011-06-30 20:31:26 följande:
    PUFFAR MIN FRÅGA/Fundering
    Helt omöjligt att svara på, om ÄL skett (inte 100 med ÄL test) så finns väl chans.

Ha ha, ni unga tjejer, här har ni en gammal mamma som kommer fylla 37, var 29 nästan 30 när mitt första barn föddes.
    Gravid v.23+3 BF 23/10 Bara 115 dagar dit
  • telgebo

Maria 204: Vilken vecka är du i nu? Inga känningar på G?

Gravid v.23+5 BF 23/10 Bara 113 dagar dit
  • telgebo

Fråga: Hur tusan får man in bild i magbildstråden? Jag har bilderna i galleriet och fattar bara inte hur man gör?

Hur är det annars med er? Med mig är det bara bra, men jag hade som världens molvärk i livmodern igår, vad beror det på? Överansträngning eller blir det så när magen växer? Man glömmer så mycket på dessa 3 år som gått sedan jag var gravid senast.

Gravid v.24+1 BF 23/10 Bara 110 dagar dit
  • telgebo
    plutten02 skrev 2011-07-05 17:17:22 följande:

När testade ni + igen efter mf???

När hade ni äl efter mf??

Jag fick + på ÄL test 19 dagar efter MF(första dagens blödning) Så nu väntar jag på BIM? Men när katten har jag BIM tro???

Jätte svårt att veta eftersom det var MF och sen ÄL... Tror vi träffade eftersom vi hade sex dagen innan ÄL utslaget

Jag fick + 9 mån efter mitt MA. ÄL testet var pos 15 dagar efter MA men jag tror inte jag hade nån ÄL, LH hormonet fanns ju men tror inte ÄL skedde för jag fick vänta i 18 dagar efter ÄL testet positiva utslag innan mensen kom och min lutela fas är annars på 13 dagar och även om man prickar som jag gjorde i 21 månader så behöver det inte ta sig ändå.
    Gravid v.24+1 BF 23/10 Bara 110 dagar dit
  • telgebo
    plutten02 skrev 2011-07-06 08:11:20 följande:
    Jag blir knäpp. BIM-2/3 och fortfarande inget streck på testlagrets stickor.
    Lugn lugn, precis som MCT säger kan det vara för tidigt och det är inte varje gång det tar sig heller trots att man prickat ÄL.
    Gravid v.24+3 BF 23/10 Bara 108 dagar dit
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-07-06 17:11:56 följande:
    Luuugn.... det är inte alla som plussar före bim!

Nu är jag HEMMA!!! Har sovit tre timma och nu ska jag tving mig själv vara vaken till nio i kväll iaf... vet inte vad som är vad riktigt... graviditetströtthet eller tidsomställningen...
    Välkommen hem igen. Jag var helt jetlagad i flera dagar efter min USA vistelse och var skittrött på dagarna och så käkade jag middag mitt i natten ett tag innan hjärnan ställde om sig
  • telgebo
    plutten02 skrev 2011-07-06 19:07:52 följande:
    Nej dom tyckte inte att jag behövde komma in för att det var så lite blödningar och jag hade inte ont. Men dagen efter som jag hade började blöda så visade testen  -...

Men eftersom jag fick utslag så borde väl ÄL varit. A, jag vet inte, Får vänta och se om mensen kommer eller inte.
    Jag har fått positiva ÄL-tester många ggr och likt förbannat har inte ÄL alltid skett det har både tempning och prog prov visat. Det finns rätt mängd LH-hormon men ändå så lossar inte ägget eller upplöses på något sätt.
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-07-07 11:02:30 följande:
    VUL i morgon.... lite nervös då.... är enligt senaste mens 6+4 i morrn... hoppas såå på att det finns ett foster nu och att hjärtat slår...
    Har mer symtom denna gången än sist med.. mått illa hela veckan i NY och brösten har ömmat varje dag sedan jag plussade... större har de blivit också... haft rejäl molvärk av och till...

Hoppas hoppas hoppas...
    Håller tummarna så de vitnar för dig.

På tal om bröst ja, jisses hur ska dessa se ut när jag ammar, redan svårt att hitta rätt storlek
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-07-07 11:08:40 följande:
    Jaaa... vet inte vad som är jetlag och vad som är graviditet nu riktigt... sov lite över TOLV timmar i natt!!  21-09,30!! Å är trött än... sambon däremot är pigg... såhär trött var jag inte sist så jag antar att det är mkt grav också! =)
    Jo det är nog en kombination, men jag minns att jag var helt väck i skallen. Jag hade ju först 7 timmars tidsomställning i St Louis och sedan ännu mer när jag kom till Orange County/L.A och så hem därifrån. Sov inte en blind under hela hemresan hem då jag hade ett fullo som hängde över mig mer eller mindre (gratis sprit ingick i flygbiljetten).
  • telgebo

Frågar igen: Hur får man in bild från billgalleriet i en tråd här på FL?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma