• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    acure skrev 2011-03-04 14:06:08 följande:
    Det låter jättemysigt! :) Jag vill bebisfika jag också! :)
    Jag med! Vill se en liiten bebis. Wilda är ju så stor.. och nu har hon slocknat i babygymmet! :) Envisa tjej som inte vill sova när kroppen skriker efter sömn! och nu vaknade hon... och angående råmjölken, min började rinna i v 12 med ma, sen försvann det inte förrän mjölken drog igång ordentligt med Wilda! ;)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 14:02:29 följande:
    jag såg inhet hjärta slå har jag skrivit många ggr nu men läkaren ljög och sa att jag ser nåt som rör sig tycker jag eller jag ser inget eleeker jag ser nåt men ja nej jag vet inte men nånting rör sig men kan inte avgöra om det är hjärtat och när hon sa så så inbillade min hjärna för att så jävla gärna vill att det var något svagt men garanterat inbillning för jag har ju haft extrem otur i 3 år nu så varför skulle det vända och göra mig lycklig för.
    Snurrig inlägg ..
    Men varför skulle läkaren ljuga ?
    telgebo skrev 2011-03-04 14:05:45 följande:
    jag hade sm den 16 januari, sex 30 jan och äl 31 jan så befruktningen måste ha skett senast natten mot tisdagen den 1 feb och jag testade plus 11 dagar efter 2 dgr före bim och det kom direkt innan urinen nått till kontrollrutan.
    Jag hade sista mens 10 mars jag fick stegring redan 4 dagar efter mensens slutgång och vi hade sex hade stegring i 6 dagar och vi sexade på alla 6 dagar jag fick stegring igen och hade stegring i 3 dagar.
    Enligt mensens sista dag skulle jag ha BF 15 dec enligt min läkare men enligt LITEN bebbe så enligt UL och RUL BF 22 dec
    Hon sa till mig ägglossningen behöver inte vara så man fått stegring utan det kan ta längre tid.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-04 14:07:08 följande:
    okej  ja jag har ju bara förlorat 4 barn så det är ju inget att deppa över. en på 5 och en på 6 så det är ju inget.
    Jag hänger inte med dig öht?! I förra tråden... ja jag vet ditt förra nick (ett av dem iaf) så pratade du om att du skulle skaffa hund för du skulle inte få några barn alls, inte ett ord om en treåring. Inte ett enda ord.

Nu finns det en treåring som bor hos sin pappa men du vet inte var dom bor och får inte veta det för pappan?! Vad är det som har hänt som gör att du inte ens får veta var ditt barn bor??

Å Nu finns det en död 5 åring och 6 åring??!

När tar det slut Telgebo`??
    nu jeklar...
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 14:10:52 följande:
    Sofy, håller med andra i tråden, ring nu. om du säger det själv så är det nog läge
    Hahaha! ;)
    Muffe skrev 2011-03-04 14:10:12 följande:
    Fast telgebo, har du flera personligheter? Jag har själv läst att du SÅG att det var ngt som rörde sig och det sa läkaren att det var hjärtat... vad skulle de annars vara? En propeller som var inopererad under huden på ungen???
    Man börjar veeeerkligen undra.
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-04 14:09:10 följande:
    Olika historier hela tiden. Häromdan bara ett MA innan.

Men skitsamma. Beklagar ditt MA, hoppar du över till systertråden nu då?
    jag har varit gravid 6 ggr och fött 3 barn, en abort för många år sedan 1996 på nacka, en son på 6,5 år, en dotter 5 år i maj i år och en dotter som fyller 3 år den 12 som jag förlorat, sedan ett ma och så nu detta då

tack för att önskar mig till systertråden känns ju riktigt trevligt schysst.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • telgebo
    Muffe skrev 2011-03-04 14:10:12 följande:
    Fast telgebo, har du flera personligheter? Jag har själv läst att du SÅG att det var ngt som rörde sig och det sa läkaren att det var hjärtat... vad skulle de annars vara? En propeller som var inopererad under huden på ungen???
    ja inte fan vet jag heller läkaren höll ju på och sa ja nej ja nej ja och håll på så hon ville väl bara få mig att tro, det är för jävligt att ni håller på alltså

orkar ju knappt
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:11:52 följande:
    Jag hänger inte med dig öht?! I förra tråden... ja jag vet ditt förra nick (ett av dem iaf) så pratade du om att du skulle skaffa hund för du skulle inte få några barn alls, inte ett ord om en treåring. Inte ett enda ord.

Nu finns det en treåring som bor hos sin pappa men du vet inte var dom bor och får inte veta det för pappan?! Vad är det som har hänt som gör att du inte ens får veta var ditt barn bor??

Å Nu finns det en död 5 åring och 6 åring??!

När tar det slut Telgebo`??
    Vet också om de gamla nicket o har heller aldrig hört om nån treåring, hörde bara att de enda var att det här var hennes enda chans till egna barn. (Vid hennes förra MA!) Konstigt att hon umgås me dottern men inte vet nånting om henne också.

Jaja, schizo.
  • Mabaja

och vadå förlorat? Är de döda? Bor de hos sina pappor? Eller är de familjehemsplacerade. ? eller bortadopterade?

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 14:06:57 följande:
    Pinklove; jodå visst är tarmarna tomma men jag fyller ju på hela tiden, måste ju äta för att orka med en förlossning oxå.

Funderade alvarligt på att sluta äta när jag fick veta hur stor bebisen var med BM bara skrattade och sa att det spelar ingen roll om jag inte äter för bebisen tar ändå vad den vill ha, slug unge!

Kan rekomendera att köra bakifrån om ni vill testa, alla andra ställningar gör bara ont i hela kroppen, bara att stå still så sköter killen jobbet men vila, vila, vila är nog det bästa ändå. Vilar mellan varven!
    Noterat! *skriver upp i lilla svarta ställningsboken"  Oskyldig
    nu jeklar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma