• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-03-11 15:58:19 följande:
    Fy vad jobbigt Telgebo! Förhoppningsvis blir det bättre om ett par veckor. Tycker synd om dig.
    Inte är det roligt inte, känns som man är ständigt bakis eller extrem sjuk på riktigt alltså, men får jag bebis av det här så är det värt det.
    Gravid v.7+5 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-03-11 15:58:32 följande:

SUGAR:  GRATTIS! Vad otroligt härligt!

Telgebo: Jag blir också tröttare av mina postafen men hellre trött än illamående!

jag tar inga postafen än utan den här tröttheten bara finns där a la naturell skulle lätt kunna tävla med en nyfödd vem som sover mest
  • telgebo
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-11 16:05:43 följande:
    skyll på att du nyss haft en släng av flunsan eller nåt.. då e de inte konstigt att man e trött.. svårare är de att dölja illamåendet.. då kan ju folk tro att man fått kräksjukan å inte vilja va i ens närhet..
    Får säga det att jag nyss vart sjuk så tröttheten och aptiten är inte riktigt över än.
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-03-11 14:33:14 följande:
    Ja, be om en remiss på din inskrivning. Det fick jag för att jag sa att jag var orolig. Så det bästa är ju om du får det så slipper du betala. Går du i Kungsängen?

Annars så ring Ultraljudsbarnmorskorna, de var jättegulliga och man fick en tid snabbt.Jag var 8+3när jag var där och gjorde UL på magen så det funkar garanterat för dig också.

ultraljudsbarnmorskorna.se/
    Japp jag ska gå i Kungsängen, går du där med?
    nu jeklar...
  • MCT79

Kan säga att Upplands-Bro kommun gick på en nit idag... man jävlas inte med en gravid kvinna...  Cool

nu jeklar...
  • Evve81
    telgebo skrev 2011-03-11 16:19:49 följande:
    jag tar inga postafen än utan den här tröttheten bara finns där a la naturell skulle lätt kunna tävla med en nyfödd vem som sover mest
    Jag är också sjukttrött utan men det jag menar är att jag hellre är lite tröttare än att vara trött och må illa. Jag ser till att hållig vaken tills barnen har lagt sig och så jobbar jag ju och oavsett hur trött man är måste jag ju rycka upp mig så jag klarar det.
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-03-11 16:34:48 följande:
    Jag är också sjukttrött utan men det jag menar är att jag hellre är lite tröttare än att vara trött och må illa. Jag ser till att hållig vaken tills barnen har lagt sig och så jobbar jag ju och oavsett hur trött man är måste jag ju rycka upp mig så jag klarar det.
    Jo det är klart hellre trött än må illa.

Nu ska jag sova igen så jag orkar gå till affären och se på lite TV ikväll också. Tittar in senare om jag orkar.
  • acure
    MCT79 skrev 2011-03-11 16:33:57 följande:
    Kan säga att Upplands-Bro kommun gick på en nit idag... man jävlas inte med en gravid kvinna...  Cool
    hehe bra jobbat!
  • MCT79

Grattis till fantastiskt VUL sugar!! Det ser ju ut som en liten bebis nu ju!!!   <3

nu jeklar...
  • sugarrush

Tack alla för gratulationerna! Ni är så söta! Hjärta
    Jag är så sjukt glad, jag tittar på bilden var tionde minut och kan knappt tro att det är sant!

Kram till er!

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma