• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81
    Muffe skrev 2011-03-12 08:29:44 följande:
    Jag har också mörkt hårt på magen

Nu är jag vaken efter att ha sovit kanske 4 timmar inatt, snacka om seg dag detta kommer bli...
    Ja vi ska ju inte kolla vad det är så vi får veta i juli/augusti men ni andra kanske vet vad det är???
  • sugarrush

Prommis: hår finns det på magen, men de är ljusa och fjuniga än så länge. Ska se om de mörknar så småningom.... Intressant!

Imorse tyckte jag mig känna små små bubblor i livmodertrakten... Men det kan nog lika gärna vara inbillning, eller tarmrörelser.

• 3 barns mamma84

Godmorgon ..
    Hoppas ni sovit gott
    Själv har jag sovit gott iaf ..
    Idag ska vi fixa trädgården

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Längtan efter liten

nu har jag missat massor

Grattis till alla söta små bebisar som nu äntligen kommit :) såååå underbart tjejer!

Längtan efter liten är stor
  • acure

Börjar nästan bli orolig för Happiness nu! Förhoppningsvis ligger hon och snosar bebis och har inte alls tid att uppdatera oss. :)

• Evve81
    acure skrev 2011-03-12 10:43:52 följande:
    Börjar nästan bli orolig för Happiness nu! Förhoppningsvis ligger hon och snosar bebis och har inte alls tid att uppdatera oss. :)
    hur går det för dig då?
  • acure
    Evve81 skrev 2011-03-12 11:35:38 följande:
    hur går det för dig då?
    Somnade om igen vid halv nio, eller jag sov fem minuter mellan varje värk fram till klockan tio. AJ vad det gjorde ont. Sen gick jag upp och nu har jag bara haft småvärkar varje kvart. Blir inte klok på det här.
  • Evve81
    acure skrev 2011-03-12 11:46:22 följande:
    Somnade om igen vid halv nio, eller jag sov fem minuter mellan varje värk fram till klockan tio. AJ vad det gjorde ont. Sen gick jag upp och nu har jag bara haft småvärkar varje kvart. Blir inte klok på det här.
    Du  kanske får ta en promenad eller nåt så det kanske blir bättre eller värre beroende på hur man ser på det!
  • MelikaH

Skulle ni kunna svara på en fråga?

Jag är väldigt orolig... igår kväll så fick jag en prick då menar jag verkligen en liten liten röd (.) på pappret när jag torkade mig, inget mer efter. Är i vecka 8 (7+2) idag. Kan det vara MF på G? (MA förra året i sept)

Har det hänt någon av er? 

Tacksam för svar! 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma