• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81
    MelikaH skrev 2011-03-12 12:49:40 följande:
    Skulle ni kunna svara på en fråga?

Jag är väldigt orolig... igår kväll så fick jag en prick då menar jag verkligen en liten liten röd (.) på pappret när jag torkade mig, inget mer efter. Är i vecka 8 (7+2) idag. Kan det vara MF på G? (MA förra året i sept)

Har det hänt någon av er? 

Tacksam för svar! 
    Kommer det inget mer så borde det ju inte vara någon fara. Men är du orolig ring och se om du  kan får kolla!
  • Smålands jänta i storstaden

Kort uppdatering från oss: Charlie ligger sedan igår kväll på Neo, snabbandad och förhöjda infektionsprover. Lungröntgen såg okej ut men de vill ha honom under kontroll.

Jag som trodde att jobbig graviditet

• sugarrush

Men lilla Charlie-gubben! Stackaren!
    Skickar honom många goda tankar och virtuella kramar! Hoppas han snart blir bättre.

KRAM till dig smålands!

Fjärde gången gillt?
  • Evve81

småland: En stor kram till dig och lillkillen! Skönt att de håller honom under koll ändå men såklart jättejobbigt för er som längtat och väntat så länge!

• acure
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-12 13:09:09 följande:
    Kort uppdatering från oss: Charlie ligger sedan igår kväll på Neo, snabbandad och förhöjda infektionsprover. Lungröntgen såg okej ut men de vill ha honom under kontroll.

Jag som trodde att jobbig graviditet
    Stor kram till er! Skickar massor med positiv energi så lille Charlie blir bra snabbt snabbt snabbt!
  • FruW

Småland stor kram till er, håller timmarna för att lillen snart är bättre!!

• 3 barns mamma84

Småland:
    Gumman hjärtat mitt hur har ni !!
    Ååh jag håller tummarna för er alla HjärtaHjärtaHoppas ni snart kommer hem igen och mår bra ..

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • färnik

Grattis till lilla Charlie småland!! Hjärta Hoppas han kryar på sig snabbt nu! Måste vara jätteobbigt när ens nyfödda inte må bra! Gråter

• färnik

Tack för alla grattis!!!

Tilde håller värmen själv nu, även om det krävs både mössa och extra filt. Alla undersökningar hittills visar bra resultt, så vi åker troligtvis hem i morgon!

Hon ammar, ammar och ammar, men mjölken lyser med sin frånvaro så hon har fått lite ersätning också, det gjorde susen på humöret vill jag lova!!! Flört 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma