• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Pinklove åh vad spännande, stort lycka till!!!

• FruW

Vilken fin fotoserie 2barnsmamma!! Barn är ju såå roliga att fota! Får vi barn kommer de bli alldeles sönderfotade haha!

• 3 barns mamma84
    FruW skrev 2011-03-12 20:41:11 följande:
    Vilken fin fotoserie 2barnsmamma!! Barn är ju såå roliga att fota! Får vi barn kommer de bli alldeles sönderfotade haha!
    Ja barn och mat och naturen och såklart djurenTungan ute
    Jag älskar att ta bilder..
    Jag förstår ni får barn och sen blir det MASSA härliga bilder på dem ååhHjärta
    Mer bilder finns det på min blogg
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • kajsalisa

Heja Pinklove!!!! Väntar spänt på uppdatering!!

• FruW

Älskar att fota i naturen, speciellt blommor o andra växter, o djur med så klart.. Vuxna är inte lika kul, små barm o djur har ju inte vett att förställa sig när man fotar, då det blir mer känsla i bilderna tycker jag.. Ska spana in din blogg, nu surfar jag från mobilen, blir inte så bra med foton då.. Va har du för kamera?

• Mabaja

Lycka till nu Pinklove! Det kommer gå finfint! och snart har du din lilla bebis här! Åååh vad jag saknar att vara gravid och förlossningen!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • 3 barns mamma84
    FruW skrev 2011-03-12 20:57:55 följande:
    Älskar att fota i naturen, speciellt blommor o andra växter, o djur med så klart.. Vuxna är inte lika kul, små barm o djur har ju inte vett att förställa sig när man fotar, då det blir mer känsla i bilderna tycker jag.. Ska spana in din blogg, nu surfar jag från mobilen, blir inte så bra med foton då.. Va har du för kamera?
    Jag har inte kamera utan mobil

Haha man ska ha tåla mod med baren hahaha
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Evve81

Pinklove: LYCKA TILL!!!!!

Mimmi och 2 barns mamma: Jag älskar också att fota. Barnen är mitt vanligaste motiv men jag gillar också att fota naturbilder och djur. Jag har köpt en systemkamera i somras en Nikon D3000 mitt bästa köp! Nu vill jag gärna ha ett nytt objektiv Jag älskar ju att scrappa och det blir ju ännu roligare med fina bilder!

Ikväll har jag scrappat för att hålla mig vaken. Annars har jag nog sovit för länge sedan!

• Cat79

Småland och Färnevik: Stort grattis till era små, Ni har säkert skrivit vad de vägde o hur lång de var m uppdatera gärna igen om ni vill. Hoppas ni mår bra. KRAM

Pinklove: Åh vad spännande... Ni har mycket att se framemot! Jag var ju hemma länge o sen helöppen när jag kom in så önska dig detsamma. Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma