Plus igen efter mf/ma
Hur länge har du legat på sjukhus?
KMW: Jag har en angelsound, en Happytone.
Kmw okej bra att det löste sig.
Mimmi det är sådär varken bra eller dåligt. Min dotter bor i ett familjehem nu inte så långt ifrån mig men får ju bara träffa henne var tredje vecka i en timme och då inte ta i henne för hon ska nu knyta an till familjehems mamman, tycker det är vansinne att inte få vidröra sitt eget barn.
2 barns mamman inget smart att bli gravid i min sits direkt så nej jag är inte gravid. Har inte ens sex , äter p-piller så risken är minimal. Ska sluta med p-piller snart är ingen ide att äta det när jag ändå aldrig har sex. Har tappat lusten totalt för det och har ju skönt nog ingen kille som tjatar om det.
Pandoras grattis till bebis
Grattis till alla lyckade vul och rul och tul för er som gjort det.
Blir lite konstigt inlägg detta skriver från telefonen, så hoppas det går att läsa.
Odd jag har hört att det inte kommit fram nåt om att ul är skadligt förstår dock ditt tänk hade samma tankar själv när jag var gravid. Det enda dom kommit fram till är att pojkfoster oftast blir vänsterhänta men det är ju inte säkert. Jag gjorde många ul när jag väntade min son och han är högerhänt.
Å himmel och pannkaka. Alice pappa har hört av sig och vill ta sitt ansvar, det kunde jag aldrig tro då jag förstörde hans liv och kunde dra åt helvete både jag å bebisen när jag berättade förra året att jag var gravid. Nu ska vi ses denna vecka och prata. han vill att vi ska ha gemensam vårdnad men jag är tveksam. vad skulle ni göra i min sits. Jag är såklart för min dotter skull att hennes pappa vill ta sitt ansvar och ha kontakt med henne. Han har tom berättat för sina föräldrar att han är pappa något han sa att han aldrig skulle berätta för dom.
Grattis Plutten. Hon hade bråttom ut hon.
Min lilla Alice hade också brått ut, han precis in till förlossningen, fullt öppen, hade inte vattnet gått innan så hade hon fötts hemma helt klart.
Cat: Grattis