Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Jag lägger ner det här för ni vill ju för fan inte tro på mig vad jag än säger.
    GAHHH!! Vad har ni för problem?? Allvarliga

Jag har fan sagt SANNINGEN och ni som sitter med utredningen har en massa falska uppfattningar som exet ljugit ihop och vill ni tro på honom som gör det, HUVUDSAKEN är iaf att JAG vet att han ljuger och kommer med trams snyfthistorier och daltar till sig sympatier det är inte det minsta synd om honom som slår våra barn.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

disturbed: Ja det är konstigt håller med dig men det är nyexad socinom som gjort den och han har bara hört 1 enda person och gjort en utredning på det som påstår att jag gjort en massa som inte jag gjort, jag har INTE

Misskött
    misskött hygien och mat
    slängt med liggdelen med henne liggandes i
    lämnat henne utan uppsikt
    lämnat henne till personal och gått och lagt mig för att se på TV utan henne med mig

jag hade alltid
    liggdelen tätt mot benet när jag bar henne i den samt bilstol
    skött mattider och hygien
    haft henne med mig överallt tom på toa
    haft henne hos mig i sängen när jag sovit med henne förutom på neo för då skulle hon ligga på apnelarm för sköterskorna på neo ville ha det så

Jag har tatt hand om henne på ett ypperligt sätt och ingen kan se att jag på nåt sätt brister i min omsorg om henne och det håller soc med om också, under den tid jag har umgänge med henne så säger soc att det funkar så fint. Nu väntar jag på en ny förhandling i kammarrätten och då kommer jag med största sannolikhet att få LVU på Alive hävt och då kan jag äntligen börja leva med Alice.

• telgebo

Dis: Du är ju bara så oseriös suck!!! Jag menar du måste gallra i det du läser i utredningen fattar inte ens varför du läser den eller nån annan här heller för delen. Brukar ni gotta er åt andras elände.

Nu tänker jag inte sitta här längre och förklara för er tröga som bara tror jag ljuger och försöker slingra mig för ni vill ju för fan inte tro mig och det är det som erat problem ni vill inte tro mig så sluta då fråga då för ni har ju redan er bildade uppfattning om mig men jag vet ju vad som är sant och det är det VÄSENTLIGA i det hela och sen skiter jag i vad fan ni tycker och tror, det betyder inte ett skit.

Dis: Kan inte ens fatta hur du kan fjanta runt och inte se ditt absurda svar på min fråga, jag anser man är störd när man svarar så som du gjorde samt att du misstror människor är fan ett allvarligt problem som du måste ta itu med och beställ fan inte handlingar som du inte kan hantera och vad fan har ni som beställt dom med mitt liv att göra? Tycker det är jävligt obehagligt att det sitter vuxna människor på eyy sajt och gottar sig åt andra människors öde, skämmes på er för fan!!

• telgebo

Vad har folk för problem egentligen? Det finns människor (mammor) som beställt mina handlingar om mitt barns utredning och gottar sig åt mitt öde och sedan beskyller mig och tror jag ljuge roch att soc är så bra osv. Jag blir fan misstrodd hela tiden och att jag inte skulle ha nån insikt och jag orkar fan inte. Detta gör inte att jag mår bättre. Jävla idioter som beställer mina utredningar om mig och mina barn, skämmer på dom för fan

Dis eller sofy som du heter eller needtobreathe: Såklart jag vet vad mitt ex heter jag är fan inte dum, men du har fel om hans namn.

• telgebo

Dis: Då kan du förklara för mig ett och annat för en del saker känne rdu till och det är som taget ur en utredning så ja.

Sedan så är det så, det har många sagt till mig så är det så att folk har gjort mig illa bara för att jävlas sedan får du tro vad du vill huvudsaken är ju att jag och de andra som stöder mig vet att det är så att det pågår en konspiration för vem var det annars som ringde BB och bad dom göra en anmälan till soc samma dag Alice föddes om inte hon jag gått och snackat med i 2,5 år och även under min graviditet och berättat hur orolig och rädd jag var att just detta skulle hända mig och betedde sig för jävligt visade det sig bakom min rygg under min graviditet som jag nu kunnat läsa mig till och sedan nu ljuger sig ur allt och inte ens vill prata med mig utan hennes chef säger bara att hon fått förhinder pga hög arbetsbelastning vilket är en fet lögn för vore det så skulle hon inte behandla mig som hon gör.

• telgebo
    disturbed skrev 2012-01-23 00:26:55 följande:
    Och förövrigt - vad vi har med ditt liv att göra? Jadu Telge, DU fläker ut det över HELA familjeliv, utan hämningar. Tänk dig för, vart du skriver för vemsomhelst kan läsa det, så va rädd om dig. 
    Sluta överdriva nu för fan sofy. Jag fläker då fan inte ut det över hela FL, jag skriver om det i denna tråd och lite om det i en annan som handlar om depressioner det är fan inte hela FL och vet du...jag har inget att skämmas för och vet du mer: Ingen känner mig så jag är inte orolig det är bara du och dina lattjo kompisar som har lite sjuka vibbar som kollar upp vem jag är var jag bor och sånt stalker beteende, normala människor som jag och de andra gör inte sånt och vi anmäler inte heller tills och eller ringer snuten för minsta lilla.
  • telgebo

Dis (sofy) du anklagar ju mig för att jag ljuger om utredningen om mina barn osv och du ger sken av att du tagit del av den. Uppenbarligen så kan du inte läsa, nån här av dina lattjo kompisar kolla upp vad jag bor, påstås ha läst mina utredningar, ringer soc och polisen och och det är fan stalker beteende och inget normala männskor gör och jag sa för ganska länge sedan för minst 30 minuter sen om inte mer att jag ville lägga ner och diskutera det här för ni har ju bestämt er för att misstro mig så det tjänar ju knappast nåt till att jag berättar för ni tror ju soc är gudar och tycker det är toppen att jag har mitt ÄLSKADE ÖNSKADE barn som jag längtat efter i 2 år  i jourhem.

• telgebo

Att du orkar sitta och leta , det var EN TANKE OM NÅGRA ÅR, NÅGRA ÅR.

• telgebo
    Mamma till W skrev 2012-01-23 11:57:07 följande:
    Telge: då hoppas jag att klimakteriet kommer fort för sätt inte barn till världen som du inte kan ta hand om!
    Tack vad gulligt sagt, kunde min farmor få barn vid 45 så.
  • telgebo

Fattar inte vad soc håller på med. Först skyllde de på att vi inte kunde ha umgänge varannan vecka pga att det saknas nån som kan vara med på umgängena och nu när min advokat mailat dom så skyller de på nåt annat nu är det att dottern inte har nåt behov av tätare umgänge med mig. Det är ju sjukt.

Ska på möte imorgon och då ska de även träffa mina anhöriga som ansökt intresse att vara dotterns familjehem som det intervjuat en gång. Fattar dock inte vad de ska prata om i 45 min för vore de ointresserade av att gå vidare med mina anhöriga så kan man ju lika gärna säga det via telefon eller skicka brev eller mail om det än kalla dom på ett möte flera mil ifrån dom och ta upp deras tid. När jag pratade med soc i fredags så visste inte hon som bokade mötet och ska vara med på mötet vad det skulle handla om.

De ska träffa mig också efteråt och då sa hon " så kan du gnälla på ditt umgänge som du tycker är så dåligt också" Vaddå gnälla, jag har likaså min advokat och min godman blivit LOVADE umgänge varje vecka med min dotter och det skyller på en sak ena gången och så nåt nytt och håller på. Verkar inte så trovärdigt när det hittar på en massa konstiga anledningar först plats sen nån som kan vara med och nu efter 2 veckor så är det nåt annat skitskäl.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma