Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W: Kan du sluta snacka skit om mig tack. Jag anmäler allt som som är nedvärderande bara så du vet. Du vet inte något om mitt liv idag så lägg ner snälla och sen kan du hata mig hur mycket du vill men snacka inte saker om mig i andra trådar som du INTE har något med att göra.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Försökte ta det med Mamma till W privat men då hon blockat mig och jag inte vet mer än denna tråd som håller till i än här så tog jag det här.
    jag vill bara att hon lämnar mig ifred OCH slutar skriva om mig eller nämna mig i andra trådar. jag gör inte det med henne så då kan hon låta bli att göra detsamma om mig. Tycker en vuxen människa gör så.

• telgebo
    KMW skrev 2012-08-07 18:28:11 följande:
    Givetvis ska man inte snacka skit om andra, men diskussionen hör fortfarande inte hemma här. Det här är ju en tråd för gravida efter mf/ma, inget annat.
    Kontakta moderator om du har problem så får ni lösa det er emellan.

Hmm många skriver här som inte är gravida så nu överdiver du.

Jag har anmält inlägget men jag vill ändå ta det direkt då jag tyckte hon gjorde fel, jag är så trött på att folk ska fortsätta snacka skit om mig. Vill ni slippa mig i denna tråd sluta då att skriva skit om mig i andra trådar, låt mig vara då. Hur svårt ska det vara.
  • telgebo

Nej jag hänger inte här inne längre för ni är så otroligt otrevliga mot mig så jag drog vidare där man blir behandlad som en människa och inte som en dörrmatta.

Jag skrev bara att jag vill inte att folk skriver illa om mig i andra trådar och eftersom jag försökte ta det privat i hennes inbox men det inte gick och jag såg att hon skrev här precis innan så skrev jag till henne här.

Fatta nu snälla.

• telgebo

Sedan är många som skriver här som INTE är gravida, behöver inte namnge dom för ni vet ju själv vilka det är.

• telgebo
    Odetta skrev 2012-08-07 18:52:16 följande:

Dem som skriver här som inte är gravida är bara inte gravida ÄNNU! Förstår du skillnaden? Dem HOPPAS och LÄNGTAR efter det där plusset...det gör att dem är mer än välkomna här.

Du tillhör inte den skaran. Du planerar inga fler barn just nu, hoppas inte eller längtar efter plusset eller är gravid...och tycker du nu att vi är så otrevliga så vet du vad lösningen är? SLUTA SKRIV HÄR DÅ!
    Jag förstår inte skillnaden så förklara gärna.
  • telgebo
    LisaVäntar skrev 2012-08-07 18:53:51 följande:
    Ta inte åt er ni som inte är gravida ÄN men som hänger här ändå, ni är mer än välkomna (iaf för mig :)), nu ska det nog bara provoceras!

Då är jag ju lika välkommen så vad är då problemet?
  • telgebo

Har aldrig fatta varför ni hatar mig så mycket?

• telgebo
    LisaVäntar skrev 2012-08-07 19:03:19 följande:
    *ignorerar*

Jag frågade inte just dig utan de som stöter ut mig ffa Odetta här inne.
  • telgebo
    KMW skrev 2012-08-07 19:17:34 följande:
    Skriver som dom gör i trolltrådarna. Poppar mig en skål popcorn och lutar mig tillbaka...

Vad? Vem är troll här? Om du syftar på mig så kan du lägga ner direkt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma