• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LittleJunia

idis87- Vilken sööt plutta ni har!!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • Evve81

Odd: Nej jag är ju egentligen inte rädd heller men ibland när man tittar så är det ju komlikationer och grejer och det vill jag inte se! Men programmet med er ska jag nog se

Idis: Vilken sötis!

Vad man längtar till ens egen bebis kommer när man ser bilder på era söta bebisar

• Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-25 21:40:16 följande:
    Gumman hur går det med Cb testet ?
    Jag har testat med stickor senaste dagarna (tack sugar!) och det finns nått svagt på dessa med....men jag har fasiken fått ultrasvagt i 6 dagar nu så antingen är det resthormoner eller mf igen för test som inte blir starkare slutar aldrig bra hos mig...

Just nu blir jag bara irriterad så nu ska jag inte testa förrens om några dagar igen. Vill ha ett antingen eller, inte det här patetiska mittemellan

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Längtan efter liten

Odd: program 6 säger du. När blir det då? Är det nr 4 nu på måndag tro?

Längtan efter liten är stor
  • Odetta
    Längtan efter liten skrev 2011-03-26 09:24:17 följande:
    Odd: program 6 säger du. När blir det då? Är det nr 4 nu på måndag tro?
    Japp, program 4 nu så om 2 veckor
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Längtan efter liten

Odd: då hoppas jag att jag sitter med min lilla fis och tittar på det

Längtan efter liten är stor
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-03-26 07:57:10 följande:
    Jag har testat med stickor senaste dagarna (tack sugar!) och det finns nått svagt på dessa med....men jag har fasiken fått ultrasvagt i 6 dagar nu så antingen är det resthormoner eller mf igen för test som inte blir starkare slutar aldrig bra hos mig...

Just nu blir jag bara irriterad så nu ska jag inte testa förrens om några dagar igen. Vill ha ett antingen eller, inte det här patetiska mittemellan

*kram*
    Tråkigt men igentligen om du tänkter skönt att det inte är ett + utan hormoner som brummar för bättre låta kroppen vila bara lite lite och snusa på sin pojk lite mer så kan man bygga bebis sen
    Själv vill jag vänta jag vet jag får mina 2 st barn till kanske har jag redan nr 4 när jag är 30 och nr 5 när jag är ca 33 år sen lever jag livet men nu vill jag njuta av min kropp och göra saker jag inte fick när jag var gravid
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-26 12:15:36 följande:
    Tråkigt men igentligen om du tänkter skönt att det inte är ett + utan hormoner som brummar för bättre låta kroppen vila bara lite lite och snusa på sin pojk lite mer så kan man bygga bebis sen
    Själv vill jag vänta jag vet jag får mina 2 st barn till kanske har jag redan nr 4 när jag är 30 och nr 5 när jag är ca 33 år sen lever jag livet men nu vill jag njuta av min kropp och göra saker jag inte fick när jag var gravid
    jag skäms så när jag läser om alla er med många barn och som vill ha flera..e de nåt fel på mig som bara vill ha ett barn? e jag självisk? :(
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-26 12:24:01 följande:
    jag skäms så när jag läser om alla er med många barn och som vill ha flera..e de nåt fel på mig som bara vill ha ett barn? e jag självisk? :(
    Gumman det är inte fel på dig eller mig.
    Jag blev uppväxt med 1 bio bror 7 år mellan oss och sen hade pappa en son med en fru sen innan.
    Och mamma hade en son sen hon var 16år gammal men adopterade honom bort.
    Jag har varit ensam igentligen och utanför jag vill ha många barn jag vill känna trygghet och värme.

Hur blev du uppväxt hade du många syskon själv eller några eller bara en eller du ?
    Du ser vi som varit utanför vill ha många för att inte ha som vi hade som vi var små.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • mallanis
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-26 12:24:01 följande:
    Kjaam- Jag är inte heller så himla säker på att jag vill ha fler än ett barn ;) heller?
    Maken tycker också i dagsläget att ett barn räcker fint, både med tanke på att det har varit en berg och dalbana under två år med att försöka bli gravida och få missfall men också att man ska fortsatt ska ha tid för varandra? Ja det kanske är egoistiskt och kanske kommer man att ändra sig vad det lider?  Nu när man mår bra med graviditeten och är i vecka 30 och klimpen sparkar och härjar så börjar nog tanken iaf väckas i mig att jag kanske kan tänka mig fler barn ;) jag är ju redan en bit över 30 så ska vi ha fler kan vi inte vänta hur länge som helst.... men de klart får väll klämma ut ettan innan funderingar på tvåan tar över för min del!
    Tredje gången gillt!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma