Mamma till W skrev 2010-08-07 11:57:03 följande:
Jag har varit uppe i Dalarna denna vecka med tjejen jag är asse åt och då jag åkte själv blev det många timmars arbete. 24 timmar ansvar per dygn men får inte betalt alla timmarna. Men 70 slutade det på åtminstone. Min brukares föräldrar vill att jag slutar jobba heltid, men jag tycker det är kul och kör på. Som tack för att jag tog med henne upp och körde ett race nu i veckan är jag ledig på måndag, med fullt betalt. De tycker att jag måste vila efter den här intensiva veckan.
Både jag och min man har nu suttit här i soffan och känt på bebissparkar! som min man säger "sparkar du på pappis, du får sparka på pappis. snart får du komma ut och då är det inte lika trångt längre". Han är så söt!
Jag kan inte ha någon av ringarna! och då är båda för stora i vanliga fall. Vintertid tappar jag mina ringar. :) Eller förlovningsringen tappade jag flera ggr förra året så vigselringen lär ju glida fortare i vinter då den är större fast den är i samma storlek. haha.
Ja, mina ringar är också rätt stora när det är kallt men nu är fingrarna goa och svullna. Inte så mkt vatten nån annanstans men är inte
Just det du skrev ju det förut ja att du skulle till Dalarna. Va skönt att du får en dag extra ledigt idag. Njut!
Nu har jag suttit och tittat på allt från DAniel och Victorias bröllop. Vi var ju i Vietnam då så missade allt och jag är så puffig nu. Nog gråtit 2 liter tårar. Shit. Jag vill gifta om mig, eller ja, gifta mig IGEN! Nytt bröllop! Även om vi hade ett fantastiskt bröllops å vill jag ge min man en chans att va lite som Daniel! Hehe. OCH jag vlil få chansen att filma vigseln. Jag minns knappt nåt från vår vigsel. Vill dock lämna er med en sång som vår kompis (som gjort ett par större roller på Göteborgs operan, för att ge en hint om att han sjunger bra) sjöng på vår vigsel:
">
Vi älskar "Whose line is it anyway" där Wayne Brady är med och hittade denna låten när vi surfade avsnitt och sa att "DEN ska vi ha på bröllopet!".

Kantorn hade ett himla problem med att få till låten men hon fixade det!
Hon fixade även denna som ingångsmarch, vars noter jag köpte på nätet:
">
Visst är versionen fin? Vi gifte oss i ett litet kapell så den passade så fint in på piano.
Sorry för allt ego men blev så bröllopssjuk nu. Haha.