Odetta skrev 2010-08-03 15:05:52 följande:
Heeeej gumman! Vad bra med illamående

men vet du, jag tycker faktiskt synd om dig ( du vet ju hur "duktig" jag är med att hantera illamående

) *kraaaaaam*
att du får rosa i samband med sex är inte för sperman, utan för att du har sköra slemhinnor nu när du är gravid. Dessutom äter du albyl och det gör dig mer lättblödande så det i samband med sköra slemhinnor blir = rosa på pappret vid sex.
Vi har inte sex ofta alls nu för tiden (inte alls senaste veckorna) för jag fixar inte att få rosa på pappret utan att min hjärna gör volter i spökträsket, men fixar ni det så är det ju ingen fara säger dem, utan rätt vanligt att det kan bli så.
*kramkramkram*
Hej ODD!
Ja egentligen är det inte så synd om mig. Mer om mannen som får dra det tunga lasset med lunch och middag, nattning och så vidare med 3 barn. Sen tycker jag synd om barnen eftersom jag inte kan delta i aktiviteter på deras sommarlov. Men nu har vi bokat in Legoland i mitten av augusti. Båt kan jag inte åka då spyr jag men förhoppningsvis kan jag klara att åka bil och ta broarna istället

. Ja vi får se min man vet att han kanske får ta barnen själv.
Jag älskar verkligen honom. Shit vad han har varit duktig! jag har ju ara legat i sängen. Men jag har halva mitt liv på mig sen att gottgöra och visamnin tacksamhet. hoppas nu bara jag kan följa med. Tyvärr fick vi ställa in brölllopet idag eftersom det bara inte går...menmen jag pratade med den gulliga prästen som jag känt i många år och hon sa bara att självklart tar vi det så fort du mår bra. Super gulligt! Sen pratade mannen med fotografen. Hon förstod mig precis för hon själv hade också precis blivit gravid och mådde pyton. Vilket sammanträffande

. Hon blev nog lättad innerst inne. Klänningen har kommitr och sitter som en smäck så vi får se hur kroppen ser ut när barnet kommit. Kan ju hända att den är förstor. Den dagen den sorgen. Sen får barrnen använda dom kläderna dom skulle ha på sig på förstaskoldagen istället. Så dom kommer ändå till användning.
Det med blödningen...jag misstänker att det är sperman för denna flytning kommer endast då sperma kommer. Vi har testat. Så det är "bara" när det kommer sperma som jag blöder. Jag har ju kronisk inflammation i skivepitelet på något ställe i livmoderhalsen/kanalen och det är när den basiska sperman ligger och "fräter" som detta uppstår. Men jag precis som du orkar inte se eländet. Det blir för känslomässigt. Så det får bli att vi löser det på något annat sätt i framöver
***kramkram***