• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Sofy om inte Devin är ute när programmet börjar kanske du kan be att få in en tv på rummet- så kan du andas i takt med ODD o de andra i avsnittet!! Vore en syn, haha! ;)

• needtobreathe
    FruW skrev 2011-04-07 09:04:20 följande:
    Sofy om inte Devin är ute när programmet börjar kanske du kan be att få in en tv på rummet- så kan du andas i takt med ODD o de andra i avsnittet!! Vore en syn, haha! ;)
    Hahahahaha!!! ;) Så kör vi alla webcam konversation me mig över msn också, de vore skoj! ;)

Justja ang blogg från mobilen.. om ja bara ska skriva så går ja in via safari bara.. men om ja ska skicka in bilder o skriva ngt till så måste man aktivera sitt mobilnr o sen skickar man ett mms till de numret när man ska blogga.. skrev ja krångligt nu? ;)

Men ja har blogg.se ... har du också de?
  • Pancakes

Lycka till Sofy! Kommer tänka på dig en massa på måndag! Det har varit jättekul att följa dig hela den här tiden. Jag kom fram till att jag hängt i tråden, eller snarare trådarna för det är ju flera stycken, i precis ett år nu. Mitt missfall var precis ett år sen och då joinade jag. Oj,v ad tiden går..

• Sir Bubbalots mamma

Här e en till för klubben! säger heller aldrig T ordet!

Sofy jag vill gärna ha lösen om du sätter något :) måste ju kunna hålla koll på er

• Pancakes

Vad trist...jag kan inte kolla bloggar på jobbet för sånt är spärrat som "underhållning" och det är ju på jobbet jag sitter framför datorn. Men ska gå in och spana in Sofy på måndag hemma i alla fall :)

• FruW

Sofy, jag laddade hem en app, bloggpress tror jag den hette, kostade 22 kr men verkar funka bra :)

Jag har oxå blogg.se, kul när man kan blogga mobilt! Tack för ditt svar!

Webcam låter toppen, så kan vi alla va med o stötta, haha!!

PC, måste va skönt att vara höggravid på årsdagen!! Så hade jag önskat att det va för mig, inte att man fortfarande stod kvar på ruta 1! Fast jag har ju gjort utredning o kommer få hjälp, så det är ju iaf några små steg framåt..

• MelikaH

Sofy - Kan du länka din blogg? :) Vill också se din lilla pojke när han är ute, nu när man har läst så mycket om honom hehe. Blir intressant!

Lycka till! 

• needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-07 09:29:07 följande:

Här e en till för klubben! säger heller aldrig T ordet!

Sofy jag vill gärna ha lösen om du sätter något :) måste ju kunna hålla koll på er

Aaaaaapselut!! ;) Fia kirrar biffen.. men änsålänge kör vi utan! ;D
  • Mabaja

SOFY: jag säger inte heller tack!

och JAAAA, fikatime! Jag är med. Hojta till när du kan. Min Wilding får följa med och ha maaaassor av leksaker så hon kan fördriva tiden utan att bli alltför rastlös! =)

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • needtobreathe
    MelikaH skrev 2011-04-07 09:34:00 följande:
    Sofy - Kan du länka din blogg? :) Vill också se din lilla pojke när han är ute, nu när man har läst så mycket om honom hehe. Blir intressant!

Lycka till! 
    Haha sure! ;)

http://ourlittlemiracle.blogg.se

Enjoy ;D
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma