• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 22:02:25 följande:
    Ja ingen i tråden är änglar man är jävul med hahaha skoja
    Men du förra veckan var inte du så trevlig mot mig då då kan du inte säga att någon inte var trevlig mot dig då du inte är en ängel inte någon här häller och ite jag häller men jag blev påhoppad av dig förra veckan anngåände vädret här i danmark! 
    Jag var inte elak då, jag tyckte bara det lät skumt med sån värme i början av april.
    Gravid v.11+3 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-06 22:03:48 följande:
    Som gravid ska man inte äta rå fisk men det finns sushi för gravida finns i södertälje inne i gallerian .. uppe vid bm dom gör det.
    Ahh där, vet vilket ställe du menar.

Du vet du varför det alltid stinker mat vid entren till BM? Jag får hålla andan varje gång.

Tjejer jag behöver tips/råd. Jag kan inte borsta tänderna längre, ulkar ulkar ulkar när tandborsten åker in i munnen, jag är superkänslig det räcker man att stoppa in tex om jag ska öppna plats över saker så kan jag ibland stoppa in det vid tändern aoch riva, det går inte mer nu, jag ulkar som bara den. Hur kan det bli så?
    jag förtsår att jag inte kan strunta att borsta tänderna till oktober, men jag kan inte borsta baksidan av tänderna, ovanpå själva tuggytan och långt bak...no way, jag bara ulkar nåt hemskt och mår hemskt en bra stund och tårarna sprutar.
  • kajsalisa

Näe, förstår eran oro Maria. Här blir det inte så mycket sex pga lillen. Sömn är ovärderligt så när han sover vill jag sova... ;)

• mallanis

Men Sofy.... Va ska vi tappa dig nu på sluttampen? Gråter Jajaja bara du uppdaterar någonstans så man får veta hur ni har det, Men jag som är så kass att hålla koll på bloggar! =/

Tyvärr har det tjafsats lite för mycket om allt för lite senaste tiden! Skittrist och det drar ner hela tråden! =(

Tredje gången gillt!?
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-04-06 22:15:14 följande:
    Men Sofy.... Va ska vi tappa dig nu på sluttampen? Gråter Jajaja bara du uppdaterar någonstans så man får veta hur ni har det, Men jag som är så kass att hålla koll på bloggar! =/

Tyvärr har det tjafsats lite för mycket om allt för lite senaste tiden! Skittrist och det drar ner hela tråden! =(
    Kanske inte ska skriva att det tjafsas det drar ju knappast upp stämningen menar jag.
  • mallanis
    telgebo skrev 2011-04-06 22:21:13 följande:
    Kanske inte ska skriva att det tjafsas det drar ju knappast upp stämningen menar jag.
    Skojar du med mig telge?
    Tredje gången gillt!?
  • telgebo
    mallanis skrev 2011-04-06 22:24:52 följande:
    Skojar du med mig telge?
    Inte alls, jag tycker det är onödigt att skriva att det är tjafs i tråden, jag är ledsen bråkar inte alls.
  • kajsalisa

God natt. Ska passa på att sova nu medan lilltrollet ligger i sin säng här bredvid och småsnarkar. Håll tummarna för att jag får sova åtminstone 3 timmar innan det är dags för matning...

• mallanis
    telgebo skrev 2011-04-06 22:37:58 följande:
    Inte alls, jag tycker det är onödigt att skriva att det är tjafs i tråden, jag är ledsen bråkar inte alls.
    Nu tycker jag att du helt saknar självdistans Telge, tänk till nu!  Du har varit inblandad i alla de tjafs som varit i denna tråd och så tycker du att jag som hängt i tråden sedan i höstas inte har rätt att ens skriva en rad att jag tycker det är beklagligt att det tjafsas åter igen i en av mina absoluta favorittrådar? Du tycker inte att det är onödigt att du väljer att misstolka alla som försöker att stötta dig gång på gång när du är ledsen? Och skriva att du inte känner dig välkommen så fort du inte får exakt de svar du önskar dig eller gud förbjude om man råkat att inte komentera något du skrivit? Jag vet faktiskt inte varför jag ens bemödar mig att skriva detta till dig men jag blir så less på allt tjafs så jag orkar inte heller vara kvar i tråden! Men jag hoppas för din skull att du snart mår bättre och kan försöka se lite mer positivt på livet och på tjejerna som verkligen försöker hjälpa och peppa dig i denna tråd!

Men tack för ett tag för mig altså tjejer (kommer nog kolla till er för jag vill ju veta hur det går för er!) , nu tar tyvärr denna tråd mer energi från mig än vad den ger! Ni har verkligen varit en livlina här i tråden så tack för peppande ord, bra infallsvinklar, en del tårar och många glada skratt ! *tack och stor kram på er* och stort lycka till ni som hittat hit på senare tid och hoppas att ni alla snart sitter med en liten i famnen =) Kämpa på tjejer! Hjärta
    Tredje gången gillt!?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma