• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe

Godmorgon tjejer!

Åh nu sitter jag här med mensvärk och en känsla sedan flera dagar tillbaka att jag bara vill gå på toa hela tiden, har läst att det kan vara tecken på att ngt är på gång men så kan ju inte fallet vara för mig eftersom bebis ligger fel, eller???!!

Telge, du kanske kan starta en ny egen tråd när ni pratar om olika symtom etc så att du får ventilera lite bättre där?
    Här försvinner ju snart alla....

• sugarrush

Telgebo, igår var du glad för mina inlägg, jag är en av de som försökt stötta dig. Dock verkar du inte kunna stötta MIG i det enda jag bad om igår för mig själv. Nämligen att det skulle sluta tjafsas. Att ni skulle släppa det.

Det var tydligen ett helt orimligt krav från min sida eftersom du fortsätter att påtala hur alla ANDRA tjafsar. Och nu skriver jag om just dig, för vi är flera andra som försökt byta samtalsämne.... Men DU återkommer hela tiden till hur taskiga vi är... Varför hänger du här då, om du utgår ifrån att alla är så elaka?? Vi försöker faktiskt hjälpa.

Jag tappar lusten att stötta dig när jag får NOLL respons tillbaka. Jag upprepar alltså, det ENDA jag bad om var att du och alla andra skulle släppa tjafset men det var tydligen helt jävla omöjligt!!!??!

Så jag har fan ingen lust längre. Även om du inte citerar och hoppar på just mig Telgebo, så sårar det att du provocerar mina vänner gång på gång. Därför lämnar jag tråden ett tag nu. Hejdå allihopa!

P.S Sofy, hör av dig när Devin kommit, jag tänker på dig. Kram!

• needtobreathe

Sugar;

Följ mig på min blogg om du har lust, där kommer de mesta ske framöver! Om du inte gör det så skickar jag iväg ett mail till dig när han e här såklart! :)

KRAM till er allihop! Ni är fantastiska! Vill inte yttra ordet som börjar på T... me fyra bokstäver ;) De betyder otur.. men puss på er!! {#emotions_dlg.flower} 

• Muffe

Sofy, jag kollar också din blogg om det är ok!! Ska tänka på dig på måndag!

• needtobreathe
    Muffe skrev 2011-04-07 07:56:19 följande:
    Sofy, jag kollar också din blogg om det är ok!! Ska tänka på dig på måndag!
    Men självklart!! :) Och om jag sätter lösen framöver så meddelar jag er som vill ha det på mail här!

Kommer ju ha datan med på månda o mobilen också så blir nog en heel del uppdateringar på bloggen haha ;) Live-update!

{#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    gemigsinnesro skrev 2011-04-06 22:19:30 följande:
    Sofy: Lycka till på måndag Skrattande
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-07 07:53:12 följande:

Sugar;

Följ mig på min blogg om du har lust, där kommer de mesta ske framöver! Om du inte gör det så skickar jag iväg ett mail till dig när han e här såklart! :)

KRAM till er allihop! Ni är fantastiska! Vill inte yttra ordet som börjar på T... me fyra bokstäver ;) De betyder otur.. men puss på er!! {#emotions_dlg.flower} 

Ohh vad skönt att det finns en till som aldrig säger T... när någon önskar lycka till! Folk tycker jag är knäpp!! Oooohh jag har hittat en knäppis till!!  :D  *dansar och jublar!*
    det gick åt skogen...igen.
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-04-07 08:13:27 följande:
    Ohh vad skönt att det finns en till som aldrig säger T... när någon önskar lycka till! Folk tycker jag är knäpp!! Oooohh jag har hittat en knäppis till!!  :D  *dansar och jublar!*
    Hahahahahaha!!! ;) Mamma brukade alltid sparka mig i rumpan innan tävlingar o så när ja va yngre o säga "Break a leg!" de är mycke bättre, pappa sa alltid "lycka till" typ men de går inte svara på..

Men nä de på T... de vågar ja icke besvara.. sitter nån spärr i skallen haha! Kan bli lite jobbigt när man bara säger "Mmm" eller liknande, då tycker la folk man är otacksam ;)
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-04-07 07:40:28 följande:
    Godmorgon tjejer!

Åh nu sitter jag här med mensvärk och en känsla sedan flera dagar tillbaka att jag bara vill gå på toa hela tiden, har läst att det kan vara tecken på att ngt är på gång men så kan ju inte fallet vara för mig eftersom bebis ligger fel, eller???!!

Telge, du kanske kan starta en ny egen tråd när ni pratar om olika symtom etc så att du får ventilera lite bättre där?
    Här försvinner ju snart alla....
    Haha då borde min unge va ute för länge sen.. så känner ja varje dag! :D Skittråkigt o säga de kanske.. men så äre ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma