• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2012-02-01 10:14:58 följande:
    Jag vill oxå följa med!!! Fast jag jobbar ju i hela fyra veckor till, så då har väl även du klämt ur dig din lilla bebbe...
    Klart du ska med också! :D  Frågan är bara nääär vi ska ses??

BM idag... allt var bra..
    BT 130/75
    B-glu 4,6
    Hb 125
    Bra fosterljud... fick lite mer info om igångsättningen och så... känns ok.

Tröööööööööööött....

Mabaja hur går det med din ikeaigångsättning då? ;)
    Väntar tvillingar! 36+1 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-02-01 18:51:04 följande:
    Den funkade inte alls i fredags när vi var där! Wilda var mer samarbetsvillig! ;)

Inatt ska vi försöka få w att sova i sin nya säng. :) tidigare idag gallskrek hon och tårarna sprutade när hon fick ligga där. Sen lade jag henne i spjälsängen och då somnade hon. Haha
    Typiskt.. ;)
    Väntar tvillingar! 36+1 idag!
  • MCT79

Jag MÅSTE verkligen ut till ica... det är en promenad på kanske 800 meter... enkel...  har ett litet paket som jag lovat ska gå iväg idag och sambon slutar inte förrän 19...  pratade med honom men han hade ingen möjlighet att komma ifrån heller...
    Om jag går försiktig och inte halkar.. vad är det värsta som kan hända??
    Att tappen påverkas mer inför tisdag är ju bara bra så...  tar en ryggsäck så jag inte bär snett.. och går i snigelfart... kanske kan ta rygg på en av alla pensionärer i den här hålan....?
    Fogarna lär ju vara helt åt helvete sen men jag får väl ta nån smärtlindring....

Synpunkter?

Väntar tvillingar! 36+2 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-02-02 14:22:36 följande:
    Mct: du kunde ha skickat ett sms hit till Bålsta och fråga om skjuts. ;)
    Du är galen! "Kan du skjutsa mig till Bro C?" Hahahh!

Jag överlevde, har galet mycket sammandragningar nu dock. Ska lägga mig och vila lite! =)
    Väntar tvillingar! 36+2 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma