• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Hmm.. nu blöder jag lite... det är väl okej när han var där och pillade??

Väntar tvillingar! 36+0 idag!
  • MCT79
    disturbed skrev 2012-01-31 18:20:27 följande:
    Hahaha, heeeelt normalt Jag blödde massor när dom varit där o grejat, ser läskigt ut men borde avta ganska snart, i annat fall ring - om de blir mer eller om du får ont osv. 

Ringde och kollade, helt okej var det. Så länge jag känner dem röra sig och inte får ont i magen. :)
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-31 18:33:16 följande:
    Åh, mct!! Om MAX en vecka har du dom hos dig, då är du tvåbarnsmamma!!! Fantastiskt :)
    Ja galet! Å du barnflicka på heltid! ;)
    Mamma till W skrev 2012-01-31 18:39:08 följande:
    Mct: jag är inte alls avis (viskar tyst: bara jättemycket). ;)

Men det har nog med att jag blir så arg på mig själv som inte orkar vara en bra mamma till w! Och Daniel blir aldrig klart med huset han målar så det är bara jag och w hela tiden.
    Kan tänka mig det... vet hur jag känner mig övergiven när A jobbar...å då kan jag bara lata mig.. du har ju nån att se efter!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-31 19:04:44 följande:
    Mct: ja det är det som är så jobbigt! Att vara ensam med w hela dagarna. Det är inte jobbigt på så sätt att jag har 3.5 v kvar utan att mitt tålamod körs i botten när energin tar slut. Sen kommer de här stunderna när hennes pappa gjort henne i ordning för natten och kommer och kramar god natt, vinkar och går till sängen! Då får jag så dåligt samvete. För w ger så mycket och tycker om mig ändå även om vi "bråkar".
    Ha inte dåligt samvete... det finns så mycket puckade föräldrar där ute, blir matt när jag hör vad A har att berätta ibland.
    Du gör mer än nog! Du är bara van att kunna göra ännu mera...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-31 19:26:30 följande:
    Dag och natt: det tråkiga är ju att mct kommer lysa med sin frånvaro när busarna är på utsidan. ;)
    Ska kika in ibland! Har ju iphonen!
    disturbed skrev 2012-01-31 19:31:44 följande:
    Men asså, måste A dra upp mig som exempel hela tiden? Hahaha!

Ingen kommentar affe-mamman! (motsatsen till latte-mammor?)
    Dag och natt skrev 2012-01-31 19:24:57 följande:
    Wiheee MCT!! Vad roilgt!! Nämen gud vad spännande det här blev nu! De är hos dig väldigt snart, så himla skönt att du fått en tid nu!! Nu måste det kännas lite lättare att stå ut en vecka till. Solig
    Ja lite lättare känns det!
    Javisst skrev 2012-01-31 19:34:43 följande:
    Här lys inte med någons frånvaro inte! Jag vill veta allt om hur det går! Så spännande det blev nu - inom en dryg vecka har vi två nya trådbebisar! Fantastiskt!!
    Scary också!!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-31 19:43:42 följande:
    Sofy: du skulle ju ta ett snack med mct när hon kunde och orkade. :) jag och w har tråkigt nästan jämt. Har två bm-besök i februari men det är det enda.
    Jamen fifan nu får ni lugna er! Jag tar mig knappt framåt och kan knappt torka mig i röven själv!  Oskyldig
  • MCT79
    Liberté skrev 2012-01-31 19:54:35 följande:
    Haha! Förlåt...men det lät ganska kul!

Igår informerade jag mannen om att han har en uppgift inför förlossningen- med stora ögonen lyssnade han ingågende hur ben och mus ska rakas snyggt och fint!  Noga med rakningen av musen eftersom dom ALLTID fäst tejpen till snittet rakt i allt pubeshår- AJAJAJAJ! säger jag bara!  
    Jamen asså dom där två asså.... humle och dumle.. helan och halvan.....*skakar på huvudet*
    Mamma till W skrev 2012-01-31 20:12:51 följande:
    Var ju därför vi skulle vara hos dig ju! Jag skulle ta med fika! :)
    Topp! Du tar med fika, Sofy torkar mig? Deal?
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-31 20:17:08 följande:
    Torka dig i röven blir ditt projekt INNAN vi kommer.. Jag fixar fika, Sofy fixar kaffe och du sitter strandad på en stol! :)
    Hahahh!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-31 20:25:12 följande:

Så när får vi komma Mct? :) Känn ingen press, du har en vecka på dig! haha.. Skämt o sido!

Ingen press alls!

Ska sova på saken. Lovar. =)
  • MCT79
    plutten02 skrev 2012-02-01 08:01:18 följande:
    Rakar ni er där nere inför förlossningen??
    Rakar mig där nere.... ja... inför förlossningen... näe... eller alltså jag fortsätter som jag gjort tidigare... gör inget extra för förlossningen.
    Kamp nog som det är. ;)
    Väntar tvillingar! 36+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma