• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Jag har inte förrän nu haft ont i övre delen av magen... alltid alltid under.... där livmodern "normalt" sitter...

Väntar tvillingar! 35+5 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 14:06:02 följande:
    Förresten. Plockade fram måttbandet igår. Där jag är som tjockast är jag lika stor som jag var med wilda på bf. Under bhn och "midjan" är jag som i v 21 med w. Hmm, undra om magen har annan form denna gång! :)

Cat: wilda mår bra idag trots blåslagen. Är ute med pulkan. :) med en liten hockeypaus just nu. Har lånat hjälm så den sitter på även i hockeyhallen. Haha
    Vad har du för midjemått nu då? Säg du så säger jag... ;)

Sovit mera... ätit lunch...avvaktar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 14:14:27 följande:
    Vid naveln där jag är som störst är jag 122 cm. Midjan typ 98 och under bhn 90.
    naveln 127 cm.... midjan nästan samma.. 125,,, under bhn 92... =)
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-29 14:24:50 följande:
    Jag har så fnasiga läppar nu, är det nån som har nåt riktigt bra supercerat som kan rekommenderas?
    Jag är beroende av nuevas....  försvarets hudsalva är det många som gillar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 15:54:48 följande:
    Mct: då är du inte mycket större fast du väntar två. :)

Dag och natt: locobase repair är min dunderkur! Kan smörjas på allt!
    Nope... jag tror dock jag har mer mage uppåt än vad du har? Den tar mycket plats på längden sas... haha!
    Cat79 skrev 2012-01-29 14:28:41 följande:

Dag och natt: Imorgon kl 10,30 ska jag på VUL och gå det bra där så blir det inskrivning ons.

Oh håller tummarna!! Solig
    Mamma till W skrev 2012-01-29 16:00:17 följande:
    Så nu har vi varit i pulkabacken. Tom jag klämde ner mig i en pulka. Åkte en gång själv faktiskt men backen var vääääldigt lång att ta sig uppför. :)

Sen sprang jag ner för backen en gång med W också så hon fick testa hur det var. I övrigt så fick hon åka med sin morbror. :)

Nu är dock denna gravida mamma väldigt trött i fogarna! Förvärkarna jag fick försvann lagom till att vi satte oss i bilen!
    Du är inte klok... jag hasade mig ut och så monterade vi isofix fästena i bilen... lär ju bli trångt att sitta emellan där bak...
    Funkar det inte får vi bita i det sura och koppla ur airbagen fram till onödiga pengar...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 16:16:30 följande:
    Mct: jo min mage är väldigt låg! Med w var jag mer rund framtill fram till bf+7 och sen sjönk den till den form jag har nu. Den här gången sjönk magen i v 33. :)

Jag är lite galen men ville ge w en rolig eftermiddag efter gårdagens olycka. Nu är jag dessutom hos pappa så då hjälper mina syskon mig så då kunde det bli lite pulkaåkning. :) och kul har hon haft!
    Låter härligt med pulka! =)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-29 16:28:01 följande:
    Det var jättekul men jag är ju inte den smidigaste så fick inte in fötterna i pulkan (
    Man kanske ska ta ut pulkan på en tur.... kanske sätter igång något! Undrar om vi har nån bra backe här...
    Sambon kan väl dra mig UPPFÖR? ;)
  • MCT79
    kalmar brud skrev 2012-01-29 17:02:01 följande:
    hur länge har du kvar nu MCT? Du har gått hemma länge nu
    Ja fy fan... 35+5 idag.... så... allt från i morgon till om 4 veckor?
    Har gått hemma sedan 5 december...
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2012-01-29 21:04:20 följande:
    Hörrni babes, imorgon bitti får ni hålla tummarna för att rackarungen inte ligger kvar i tvärläge när jag ska till BM. Känns dock som så, verkar vara lika envis som sin mor...
    Ähh du fixar och klämma ut den på tvären också! Man får bara jobba lite lite hårdare med knipövningarna efteråt! ;)

Många tumhållningarn i morgon då! Cat79, SoMa... någon mer?

Jag har TUL tisdag och puckoläkaren....förhoppningsvis bättre på tisdag
  • MCT79

Nu hålls tummar för fullt här... Vilken tid har du idag Cat??

Väntar tvillingar! 35+6 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma