• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Söta Sofy, min blivande fru!! Lycka till imorgon och hälsa Devin. Ska tänka på dig hela dagen.
    Många kramar!!

• FruW

Lycka till i morgon sofy!! Kommer tänka på er, stor kram!!

• FruW

LittleJunia, hur mår du? Håller tummarna för att ni snart har bebis hos er!

Kram

• Sir Bubbalots mamma

Jaa lycka till imorgon Sofy!!äntligen får du visa devin vem som bestämmer  Massor med lyckokramar!!

• Sir Bubbalots mamma
    FruW skrev 2011-04-10 21:25:02 följande:
    LittleJunia, hur mår du? Håller tummarna för att ni snart har bebis hos er!

Kram
  • 3 barns mamma84
    HjärtaSofy stort lycka till från oss alla här i familjen och en stort grattis till devin och er mamma och pappa och bebis i morgon och jag kommer att tänka på er imorgon så mycketHjärta
    Detta kommer gå kanon ska du seSolig
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Än så länge ingen mens shit hahaha tänka fan tänk om jag blir 4 barns mamma84 2012 men hmm jag får inte önska för mycket som sagt.
    Vi får se vad som händer tror bara mensen är sen

• needtobreathe

Fina, underbara ni!! Hjärta Jag säger som sagt inte T*** men jag e så glad för att ni finns! Ni har varit mitt stöd hela vägen och jag hade fan aldrig pallat utan er!! Guld värt. Nu är 38 veckors väntan äntligen över.... SNART! ;)

Jag har packat väskorna nu o städat de sista, ska kolla en film me C nu o sen ska vi sova. Imorn kommer hans bästa polare hit vid 7.30, så käkar vi frulle o väntar på samtalet.. o såfort vi är installerade på förlossningen så kommer ja uppdatera er om allt som händer!

Bild kommer in såfort han är ute, har kamera o sladdar me o annars telefonen! ;)

Om den lilla skitungen bara visste va som väntar imorn.. moahahahahha!!! Fast ÅH va ja kommer sakna magen, buffarna.. lilla älskade busbebis!!

• 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-10 22:09:04 följande:

Fina, underbara ni!! Hjärta Jag säger som sagt inte T*** men jag e så glad för att ni finns! Ni har varit mitt stöd hela vägen och jag hade fan aldrig pallat utan er!! Guld värt. Nu är 38 veckors väntan äntligen över.... SNART! ;)

Jag har packat väskorna nu o städat de sista, ska kolla en film me C nu o sen ska vi sova. Imorn kommer hans bästa polare hit vid 7.30, så käkar vi frulle o väntar på samtalet.. o såfort vi är installerade på förlossningen så kommer ja uppdatera er om allt som händer!

Bild kommer in såfort han är ute, har kamera o sladdar me o annars telefonen! ;)

Om den lilla skitungen bara visste va som väntar imorn.. moahahahahha!!! Fast ÅH va ja kommer sakna magen, buffarna.. lilla älskade busbebis!!

Gråter av lycka
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-04-10 21:13:20 följande:
    Söta Sofy, min blivande fru!! Lycka till imorgon och hälsa Devin. Ska tänka på dig hela dagen.
    Många kramar!!
    Gulle gulleee du!! Hjärta

Ja jag ska hälsa den lilla busen.. åååh helt sjukt att vi äntligen får träffa honom! Och se vem han är.. och HUR han är ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma