• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta

Sofy:

Stort stort lycka till vännen! Det kommer att gå kanonbra och när du klämmt ut honom sedan så måste vi få ihop en fika

och du...det är så in i bängen häftigt att föda barn...jag är allt lite avis!

*bamsekram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79

Inatt drömde jag om barnafödslar, det bådar gott för både Sofy och Little Junia!! Jag håller tummarna för er!

Grattis till VAB Prommis.. eller...v25 menar jag! ;)

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • needtobreathe
    Odetta skrev 2011-04-11 07:39:55 följande:
    Sofy:

Stort stort lycka till vännen! Det kommer att gå kanonbra och när du klämmt ut honom sedan så måste vi få ihop en fika

och du...det är så in i bängen häftigt att föda barn...jag är allt lite avis!

*bamsekram*
    {#emotions_dlg.flower}

Hoppas de går fort o smidigt! ;) Men nu börjar ja få separationsångest, haha! Min lillbus ska flytta ut från sin lilla etta o möta stora världen.. mysiga magen, alla buffar.. buhuuu! Men jag tror jag blir nöjd av o ha honom på utsidan sen istället iofs ;)

Usch försöker få i mig frukost efter en nästintill sömnlös natt men de går inge vidare.. fattar inte va som väntar men har typ resfeber o har ingen aptit.. hur fan ska man palla? ;)

Uppdaterar er under dagen! Och absolut en fika så snart vi e fit for fight igen!!

Massa kramar!
  • needtobreathe
    Evve81 skrev 2011-04-11 06:32:57 följande:
    Sofy: LYCKA till idag nu!
    Jag gillar istället för o säga T*** ;)
  • Pancakes

Åh, Sofy stort lycka till! Tänker på dig! Kom ihåg Odds ord om hur häftigt det är att föda barn :)

• Pancakes

Kom nyss tillbaka från BM-besök. Nu är jag äntligen tillbaka på min kurva istället för att ligga under den vad gäller SF-måttet.

Vecka: 34
    SF: 32 cm
    HB: 112 (hade minskat från 128 som det var sist..)
    Socker: 5,5
    Vikt: +11 kg

• Evve81

Pancakes: Värdena var ju bra! Skönt att SF måttet gått upp.

Jag ska till bm imorrn och kommer då att ta om mina järnvärden allihopa så håll nu tummarna för att de inte gått ner varken HB eller Ferritinet för har de gått ner för mycket blir det järnsprutor 2ggr/vecka på förlossningen........

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma