• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Safireee
    leaeva: wow! Riktigt häftigt ju! Hoppas alla stannar! {#emotions_dlg.flower} Kan tänka mig att det var riktigt nervöst när läkaren letade! Skönt att ni ska få kolla igen om 13 dagar. 

pinklove: Jo, jag tror också jag hört att cykling ska vara bättre än att gå t ex. Ska försöka vara skonsam mot min kropp, inte lyfta, vrida, ta långa steg och gå i trappor i onödan och så. Men idag känns det helt okej så jag hoppas att det inte kommer så mycket sånt.  
  • Cat79

leaeva: Trillingar :) Vad häftigt med tre på en gång men förstår att du är lite chockad. Blev du gravid med hjälp av hormoner eller IVF? Kram på dig!

• Sir Bubbalots mamma

hmm har tryckt i mig en HALV hallon paj idag!!Skäms
    Undra om maken förlåter mig för att jag åt upp allt utan han om jag blinkar lite vackert å skyller på att pyret va hungrig?!

• 3 barns mamma84
    Bellas7 skrev 2011-05-17 10:33:47 följande:
    MM Jag är fortfarande i chock och i går hängde jag över toan. Läkaren ville att jag skulle sjuksrivas direkt men då blir jag knäpp så jag ska jobba som vanligt tills vidare och sen får se hur det blir. :)

Men hon började med att se två fostersäckar och det var ett foster med tydligt hjärta i den ena i den andra såg hon inget. Sen gick hon till den ttredje och såg tydligt ett hjärta till. Sen gick hon till den tomm ahinnsäcken och sa att den var nog tom men sedan vinklade hon staven lite och vips såg man den tydligt med snabba slag i hjärtat
    Men GUD vad coolt gumman herregud haha vad härftigt jag är så glad fast jag inte känner dig men fan vad härligt vännen !!
    Har ni tvillingar + Trillingar i familjen och släkt och så ?
    ÅÅÅh allt kommer gå JÄTTE JÄTTE bra jag lovarHjärta
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Vet ni flickor jag vet inte vad jag ska tro längre tempade mig i morse och det var 36,6 jag vågar inte hoppas att det är en graviditet
    Nyss när jag hade städat klart (städat hela dagen från 10 till 15.22) så ran det i byxan och jag springer in på toan och bara massa flytningar geggigt.
    Är fortfarande hungrig äter som en häst igår åt jag till o med på kvällen och kissar på nätterna kanske jag ÄR skengravid
    Testerna kommer kom några dagar troligtviss i morgon beställde 2 st.

• telgebo

2 barns mamma: När hade du senaste mens första dag?

Har räknat lite åt dig

Gravid v.17+1 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Prommis: Jag ska kolla kön om de nu berättar sånt.

• telgebo

2 barns: Om du hade mens den 15 mars så är det ju konstigt att inte testerna blir tydliga, det är ju 75 dagar sedan.

• telgebo

Fel 63 dagar sedan den 15 mars till dagens datum. Räknar jag rätt nu? Snabbräknar i huvudet

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-17 15:30:32 följande:
    Fel 63 dagar sedan den 15 mars till dagens datum. Räknar jag rätt nu? Snabbräknar i huvudet
    Jag har sagt fel från första början jag räkande igår och jag hade mens 14-15 mars ja det stämmer men april ja då hade jag dessa saker hmm 2-3 april för vi åkte till sverige 29:e april och 30:e april hade jag inget och inte 1 april häller så ca 2-3 april kom dessa blödningarna. slutade 5-6 april så då borde jag vara i vecka 6 ? eller 7 ?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma