• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-05-19 18:55:57 följande:
    Telgebo: Du skulle ha börjat med typ blåbärssoppa eller fruktsoppa. Det brukar jag äta!
    Jag fick blåbärssoppa på sjukhuset ihop med droppet. Sedan fick jag smörgåsar. innan jag blev utskriven.
    Gravid v.17+4 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MissT

Hej tjejer!

Det blev inget jätte långt besök här inne för mig för nu lämnar jag er tyvärr. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck som motsvarar min vecka men inget foster i. Är antagligen en ofostrig graviditet. Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och hon sa att de skulle försöka utföra skrapningen direkt efter nästa vul så att jag inte ska behöva vänta så länge. Befinner mig i chock just nu......

Kommer ta en paus på obestämd tid för att ladda batterierna. Kanske försöker vi igen framöver men just nu behöver jag hitta tillbaka till glädjen och lyckan igen. Det senaste året har varit en jobbig bergochdalbana och jag behöver försöka kunna glädjas åt det fina jag har i livet igen istället för att vara ledsen och sörja över det jag inte har. Vill vara lycklig ihop med min underbara familj och inte konstant gå runt och vara orolig, nere och ledsen.....

Önskar er all lycka här inne. Ta hand om er! {#emotions_dlg.flower}
    Kram 

• Safireee

MissT: Näe, fy vad jobbigt! Rynkar på näsan Stackars er! Beklagar verkligen!

I höstas fick jag två missfall på raken och därefter tog vi 3 månaders paus. Det var jätteskönt och verkligen välbehövligt. Kunde fokusera på roliga saker och hitta livsglädjen igen. Den pausen behövdes verkligen. Så det kan nog vara en bra idé!

Ta hand om dig nu! Hjärta 

• MissT
    Safireee skrev 2011-05-20 19:31:20 följande:
    MissT: Näe, fy vad jobbigt! Rynkar på näsan Stackars er! Beklagar verkligen!

I höstas fick jag två missfall på raken och därefter tog vi 3 månaders paus. Det var jätteskönt och verkligen välbehövligt. Kunde fokusera på roliga saker och hitta livsglädjen igen. Den pausen behövdes verkligen. Så det kan nog vara en bra idé!

Ta hand om dig nu! Hjärta 
    Tack....ja en paus känns välbehövlig just nu. Fick MA i dec och skrapades då. Sedan tog det 14v att få tillbaka mensen, därefter lyckades vi igen men så slutar det nu med ofostrig graviditet och ny skrapning. Det känns jobbigt om det ska ta lika lång tid för kroppen att komma tillbaka igen oavsett om vi vill försöka igen eller inte framöver. Ska prata med dem nästa vecka på KK och höra vad de säger. Kanske kan ta provera eller något om mensen dröjer igen.
    Ta hand om dig du också Hjärta 
  • MissT
    Evve81 skrev 2011-05-20 20:01:27 följande:
    MissT: Vad trist för er. Jag skickar massa bamsekramar! Ta hand om er!
    Tack......kram tillbaka
  • telgebo

Miss T. beklagar

Gravid v.17+5 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Cat79

Miss T: Din stackare! Hoppas du finner nya krafter och hamna här snart ige. Kramar

• telgebo

Vad lugnt det är i denna tråd. Är alla ute och njuter av det underbara vädret kanske.

Jag ska på RUL imorgon, kan uppdatera här efteråt, men finns inga här så.

Gravid v.18+0 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Hoo Hooo, var är ni??????????

Gravid v.18+1 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma