Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Grattis mmmbop! En viktig milstolpe avklarad.

Jag vaknar också tidigt på morgonen, ungefär vid 5 varje morgon, men somnar alltid om tack och lov. I går, tisdag, vaknade jag vid fem och trodde det var söndag! Inte kul att stiga upp då när kl ringde vid 7... 

Nu ska jag titta på Sanning & Konsekvens på trean, om barn i magen som dör (minskade fosterrörelser i slutet). 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+5 ♥
  • Dag och natt

Vad är det med denna dag? Mitt mf i juni-10 fick jag på v 6+1. En blödning med Wilma kom v 6+1 eller 6+3. Nu blöder jag igen, och har mensvärk. Det är kört, jag känner det. Jag orkar inte ens bry mig.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 6+1 ♥
  • Dag och natt
    Jag blöder hela tiden, klart, papperet blir genomrött varje gång. Vi åkte in till akuten iaf. Hon kunde inte se någon hinnsäck, hon sa att det är precis i gränslandet att hon kan se den. Men hon tyckte att det verkade vara ett mf. De tog hcg-prov så jag ska tillbaka på tis och se åt vilket håll det har gått. Men jag vet att det är mf, känns precis som mensvärk. Jag har fortfarande graviditetssymtom som ont i brösten och trött men det lär avta. Jättetrist, men jag känner mig helt uppgiven faktiskt.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 6+1 ♥
  • Dag och natt

Tack alla fina.... Jag blöder fortfarande och har småont i magen. Vill mest sova.

Vad skönt att de hittade en hinnsäck mimmi, du ska se att de hittar ett foster där på onsdag! Jag håller alla tummar och tår. {#emotions_dlg.flower}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Tack allihopa... Sitter här och har ont i magen, vill bara att det ska vara över... 
    Vill samtidigt skicka styrkekramar till leaeva och MCT.... {#emotions_dlg.flower}

mimmi: Vi går tillsammans, jag tycker det är jätteskönt att min kärbo är med också så jag får veta hur han tänker och känner också. Och ibland när jag kanske inte minns saker så minns han istället. Det funkar jättebra för oss men man får väl känna efter hur man vill ha det. Ni kan ju gå tillsammans ibland och bara du ibland också om det känns bättre.

• Dag och natt

Ingen fara, vi har pest av olika anledningar MCT! Nu måste jag fråga vad din läkare på DS hette igen, jag ska kräva utredning nu och gör det där tänkte jag men jag minns inte vad han hette?? 

• Dag och natt

Tack MCT, då hoppas jag att vi får honom för han verkade bra

Bellas7 skrev 2011-10-10 19:30:27 följande:
    Havsklippan tänker på dig massor och hoppas verkligen att du orkar ta nya tag om det är som du tror. Hoppet finns ju kvar tills nästa vul. När jag var gravid med min 8 åring så fick jag som du i v 5-6 och stora klumpar och mens. Kunde inte se något i v 7. Men testet var starkt och blev starkare och i v 9 kom stor blödning igen. Såg då på vul en sprallig liten bäbis. Tydligen hade jag fått missfall på tvillingen. Så ge inte upp hoppet än. Skickar stor styrkekram.

Själv ligger jag o surar, vill inte ha bäbisar nu.......
    Åh fina du.. ingen annan önskar mer än jag att det vore så. Jag har mensvärk till och från, fick ganska ont när jag var på Plantagen i eftermiddags, så allt pekar på att det är missfall. Sen kan man ju alltid hoppas på en tvilling iofs, men det känns väldigt avlägset och jag orkar inte hoppas på det utan vill bara att det här ska gå över så fort som möjligt... och att ÄL och mensen rättar till sig snabbt efter det. Har ju fått kämpa några månader för att de ska bli bra igen. 
    Nej nu får dina bebisar stanna kvar i magen!! Och om de ändå väljer att titta ut så hoppas jag att allt går så bra det bara kan göra!! Stor kram!

• Dag och natt
    JoWiAn skrev 2011-10-10 19:59:15 följande:
    Havsklippan: Jag blir helt tårögd när jag tänker på dig! Vet hur jobbigt det är och hoppet är det sista som lämnar en! {#emotions_dlg.flower}
    Tack hjärtat! Jag som hade sett fram emot att följas åt nu Hjärta
  • Dag och natt
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-10 20:00:58 följande:

Havsklippan Mct leaeva NI är grymma och ni är så förbannat starka !!!
    Ni är grymma på alla sätt och jag ger er ett stort bamse kram peppning och styrka och massa kärlek HjärtaHjärtaHjärta
    Havsklippan Ja jag finner INGA ord du är otroligt stark kvinna och har gått igenom så otroligt mkt.
    Om jag skulle vara i dina kläder skulle jag vara helt nere men DU är så strak och jag beundrar dig verkligen.  

Finfina du! HjärtaJag är helt dränerad på energi.... Jag orkar inte egentligen, jag vet inte var jag ska få kraft ifrån igen. Jag känner mig inte stark... jag känner mig bara tom. Jag skulle vilja hitta något roligt att göra, som gör att man känner att livet inte bara försvinner under ens fötter, jag vill skratta igen, men jag vet inte vad jag vill göra. Någon som har tips på aktivitet, intresse, som man kan börja fnula med sen?
  • Dag och natt

Åh kramar mimmi! Det är ju jättebra att tappen är stängd men jag förstår dig så och din oro. På fredag ska du se att du får bra svar.
    Jag fick mina svar idag, hcg var 380 i lördags och 430 igår, så det var ju inte bra att det steg. Ska tillbaka imorgon och lämna nytt prov och bli uppringd på fredag.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma