Tack MCT, då hoppas jag att vi får honom för han verkade bra 
Bellas7 skrev 2011-10-10 19:30:27 följande:
Havsklippan tänker på dig massor och hoppas verkligen att du orkar ta nya tag om det är som du tror. Hoppet finns ju kvar tills nästa vul. När jag var gravid med min 8 åring så fick jag som du i v 5-6 och stora klumpar och mens. Kunde inte se något i v 7. Men testet var starkt och blev starkare och i v 9 kom stor blödning igen. Såg då på vul en sprallig liten bäbis. Tydligen hade jag fått missfall på tvillingen. Så ge inte upp hoppet än. Skickar stor styrkekram.
Själv ligger jag o surar, vill inte ha bäbisar nu.......
Åh fina du.. ingen annan önskar mer än jag att det vore så. Jag har mensvärk till och från, fick ganska ont när jag var på Plantagen i eftermiddags, så allt pekar på att det är missfall. Sen kan man ju alltid hoppas på en tvilling iofs, men det känns väldigt avlägset och jag orkar inte hoppas på det utan vill bara att det här ska gå över så fort som möjligt... och att ÄL och mensen rättar till sig snabbt efter det. Har ju fått kämpa några månader för att de ska bli bra igen.
Nej nu får dina bebisar stanna kvar i magen!! Och om de ändå väljer att titta ut så hoppas jag att allt går så bra det bara kan göra!! Stor kram!