Plus igen efter mf/ma
Mmmbop och mimmi, det kan vara utomkveds eftersom HCG:t fortfarande steg. De vill iaf utesluta det så nu har jag varit och lämnat blodprov igen och hoppas på att det har sjunkit. Läkaren skulle ringa imorgon.
Mmmbop och mimmi, det kan vara utomkveds eftersom HCG:t fortfarande steg. De vill iaf utesluta det så nu har jag varit och lämnat blodprov igen och hoppas på att det har sjunkit. Läkaren skulle ringa imorgon.
Grattis safireee till lilla dottern!
Jag har fått besked nu, läkaren har precis ringt och meddelat att hcg-nivån gått ned nu och att hon tycker att allt pekar på att jag har utomkveds så de vill ha fortsatt koll på mig. Ska dit och lämna blodprov igen på torsdag nästa vecka. Plötsligt kändes min kropp väldigt tung. Ville att det bara skulle vara missfall, tänk om nåt händer nu så det aldrig funkar att bli gravid igen. ![]()
Ja det känns hemskt. Tur att mamma kommer idag över helgen så man får annat att tänka på - och kanske lite tröst också.
Åh vilken fin mage MCT
Nu har jag också röstat på dig Färnevik ![]()

Haha ja ett riktigt prinsessnamn - själv hatade jag det när jag var liten för jag tyckte inte om att ha ett ovanligt namn ![]()
Du hade med glädje fått göra vår bröllopstårta sugar! Nu ska vi förmodligen gifta oss till fjälls så det blir lite jobbigt avstånd även där ![]()
Åh vad mysigt leaeva!! SEX små ögon, det är ju otroligt! Vilken känsla. Jag undrar också hur ni hinner med alla. Beskriv gärna en dag.
Jag är här och tjuvkikar
men kan samtidigt berätta att i morgon ska vi få komma till en fertilitetsläkare, så jag hoppas hoppas att vi kan få den hjälp vi behöver nu. Det vore sjukt skönt.
God jul på er alla fina!