Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Mmmbop och mimmi, det kan vara utomkveds eftersom HCG:t fortfarande steg. De vill iaf utesluta det så nu har jag varit och lämnat blodprov igen och hoppas på att det har sjunkit. Läkaren skulle ringa imorgon.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Grattis safireee till lilla dottern!

Jag har fått besked nu, läkaren har precis ringt och meddelat att hcg-nivån gått ned nu och att hon tycker att allt pekar på att jag har utomkveds så de vill ha fortsatt koll på mig. Ska dit och lämna blodprov igen på torsdag nästa vecka. Plötsligt kändes min kropp väldigt tung. Ville att det bara skulle vara missfall, tänk om nåt händer nu så det aldrig funkar att bli gravid igen.

• Dag och natt

Ja det känns hemskt. Tur att mamma kommer idag över helgen så man får annat att tänka på - och kanske lite tröst också.

• Dag och natt

Nu har jag också röstat på dig Färnevik

• Dag och natt
    färnik skrev 2011-12-07 22:15:10 följande:
    Nu ska jag nog
    gå och sova. Jag läste att SoMA var kompis med en gammal trekant, och tänkte att nu fick jag reda på mer av MCT´s sexliv än jag ville. Skäms
  • Dag och natt
    färnik skrev 2011-12-07 22:15:55 följande:
    tack för alla röster! Nu blir jag förstås lite nyfiken på vilka ni är på FB, ni får skicka vänansökan till mig ni som vill, ni vet ju vad jag heter!
    Skickat! Heter Aurora (ni andra får också givetvis lägga till mig om ni vill)
  • Dag och natt

Haha ja ett riktigt prinsessnamn - själv hatade jag det när jag var liten för jag tyckte inte om att ha ett ovanligt namn

• Dag och natt

Du hade med glädje fått göra vår bröllopstårta sugar! Nu ska vi förmodligen gifta oss till fjälls så det blir lite jobbigt avstånd även där

• Dag och natt

Åh vad mysigt leaeva!! SEX små ögon, det är ju otroligt! Vilken känsla. Jag undrar också hur ni hinner med alla. Beskriv gärna en dag.  

Jag är här och tjuvkikar men kan samtidigt berätta att i morgon ska vi få komma till en fertilitetsläkare, så jag hoppas hoppas att vi kan få den hjälp vi behöver nu. Det vore sjukt skönt. 

God jul på er alla fina! Tomte 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma