Plus igen efter mf/ma
10 januari är det dags ![]()
10 januari är det dags ![]()
Sofy, Är nog bara 4+1 idag och på ul typ 5+4. Lite väl tidigt kanske men han verkade inte ha så många tider över närmaste tiden.Kan man ha ultragyn som mvc under graviditeten, för där har jag ju också varit många gånger. Skriver från mob så det blir bara kort nu. ![]()
Det var så jag kände också eftersom de verkar ganska säkra på att jag har haft ett X så skadar det nog inte med en extra tidig kontroll den här gången. Vad bra, då kanske man kan se hinnsäcken iaf!
Jag tog CB digitala idag på ÄL+15, v 2-3 vilket stämmer bra överens. Hoppas hoppas att jag får se ett v 3+ nästa gång jag tar ett digitalt.
Cat79: Vad roligt att hon fyller år på nyårsdagen! Jag hoppas att vi alla får lyckade VUL nu .
Beträffande alkohol så firar vi med mina föräldrar och de vet redan om det så jag behöver inte tänka något alls på smusslande. Jätteskönt!!
Välkommen Quatterin!!
Och så önskar jag er ett Gott Nytt År allesammans och hoppas att det här blir ett riktigt kanonår som kommer!! 

Vad roligt med Sthlms-träff! Säger som de andra att det vore kul att ses allihopa nån dag! Ses också gärna nån dag men nästa vecka passar bättre för mig.
Jag tycker dagarna kryper fram här. Har på nåt sätt inte tagit in att jag är gravid igen heller. Men vad jag längtar när jag ser din mage MCT, så underbart fin den är!
Men gud vilka fina magar ni har Mabaja och MCT (ja det ser inte helt lätt ut MCT!!)
mimmi, visst känns det konstigt. Jag känner mig nollställd, har inte kommit så långt än att jag faktiskt tror att jag är gravid. Känns som jag ätit alldeles för mycket julmat bara för magen är redan lite svullen (är iofs alldeles för överviktig men gick ner ca 5-6 kilo innan jul).
Jag har brottats här med vilken MVC jag ska ta kontakt med, men så läste jag att min MVC hade fullt nu i december och fick då lite panik så jag mailade "min" BM och frågade om hon kan vara vår BM ändå eller om någon annan kan hjälpa oss om hon inte längre har tid. Hon känner ändå till hela vår historia och det är en ganska stor fördel för både oss och henne. Är livrädd att komma till nån BM som har noll sympati och viftar bort allt. Så jag hoppas att hon kanske kan klämma in oss på deras fullbokade mottagning ändå.
Mailade bara för nån timme sen så jag har inte fått nåt svar ännu.
MCT: Hoppas tvillingarna bättrar på vikten till nästa gång! Varför ska de göra oss så oroliga hela tiden de små liven!
MissT: Grattis på bröllopsdagen! Och hoppas att pyret tittar ut nu, lycka till med allt
Här händer det inte mycket, men har blivit uppsvälld i magen så pass att min sambo till och med reagerade ikväll såg glad ut och började smeka den! Helt sjukt - det är alltså över delen av magen som är uppsvälld, själva tjejmagen syns ju inte direkt nån skillnad (tror jag iaf) eftersom jag är överviktig. Har börjat nytt jobb i veckan och det blir väl till att inte ha så mycket tajta tröjor på sig nu.
Haha måste bara visa min svullna mage ikväll, det är nästan skrattretande. Så här såg den inte ut för en månad sen utan då fick jag beröm av min sambo för att jag gått ner så mycket i vikt och framförallt hade minskat 12 cm i midjan, nu har jag gått tillbaka 8 cm! Han klappade till och med på magen ikväll och sken upp. Vart ska det här sluta, hoppas att magen kan lugna ner sig lite så det inte ser ut som om jag är höggravid på nya jobbet. 

Nu har den här tröttheten börjat göra sig mer och mer påmind! Trots halvdag på jobbet var jag supertrött på eftermiddan när jag och sambon åkte runt lite på ärenden. Så när vi väl kom hem strax innan fem så gick jag direkt till sängen och sov 1,5 timme.
Han hade då börjat med middan (hemlagad bulgogi! mmmmm vad lyxigt!) så jag tänkte vara snäll och plocka ur diskmaskinen. Står med några tallrikar i händerna och lägger ned dem i lådan - samtidigt som han börjar dra i den översta lådan och vips så klämde han mitt lillfinger mellan lådorna! Satan i gatan vad det gjorde ont! Efter det blev jag snart förpassad till soffan och fick "bara ta det lugnt och surfa på Familjeliv" så här sitter jag! 
mimmi80: Grattis till att namnbytet äntligen gått igenom!! Vilken grej, jag hade svårt att byta min systers namn i mobilen, men när det hade gått tre månader så kände jag att det nog var på tiden att acceptera det nya namnet.

plutten: Bra att titta upp huvudvärken, hoppas han kan hjälpa dig!
Hormoner, anyone? Joråsåattde...