Plus igen efter mf/ma
GRATTIS Cat! Åh så härligt att höra att det har gått så bra på RUL! Heja heja! Det här kommer att gå vägen nu. Kram!! 
Acure, hoppas att det inte är något och att du får hjälp att kolla upp det!
GRATTIS Cat! Åh så härligt att höra att det har gått så bra på RUL! Heja heja! Det här kommer att gå vägen nu. Kram!! 
Acure, hoppas att det inte är något och att du får hjälp att kolla upp det!
Odetta, 6/12 är ett jättebra datum, många vackra, snälla och intelligenta barn födda då
Används den stängda tråden nåt? Har inte ansökt dit ännu för det är så fullt upp med lille Isak, det lilla plåstret som inte gillar varken sjal eller sele
Härligt Lisa, äntligen dags!! Tänker på er!!
Och grattis till Mimmi till dispensen!
Åh jag har sett Lisas fina dotter! Allt har gått bra ![]()
Pixerpie - stort grattis!! Och en snabb förlossning låter ju bra men det kanske gick för snabbt??
Sorry girls - har inte varit in här på länge! Isak kör med mig om nätterna nu och har maratonamningar. Misstänker skarpt att den här utvecklingsfasen som brukar komma kring 12 veckor redan har kommit (han blev 11 v i måndags) och att han tillsammans med den också vill växa på sig eller nåt... TRÖTT MAMMA som agerar stor napp på natten i större delen av de senaste två nätterna.
Jag hoppas alla mår bra? Såg att Odd har begynnande hf - hoppas verkligen att det inte blir mer än så!! Stackare! 
Så här i adventstider så vill jag passa på att önska alla en fin advent till helgen och bjuda på en gullig bild på Isak! Kram på er!!

Tack vad fina ni är allihopa! Jag är så glad att han är här med oss. Och visst är pepparkaksgossar söta! Sweet as sugar! 
Ska ha dop för honom nästa lördag så det är massor att stå i nästa vecka... Jag kan ju glömma bort att baka eftersom han hittills varit ett litet plåster på mig på dagarna.
Nu verkar han däremot sova väldigt gott i sin vagn ute på balkongen.... Snart sovit två timmar!! Det gör han dagtid bara om han får ligga på mig... annars sover han bara 15-60 min själv innan han vaknar. Bättre på nätterna förutom senaste nätterna då, men då behöver han inte ligga på mig iaf.
Men man är ju så orolig så jag springer ut till honom i tid och minut och tittar till honom... Han som sover så gott vaknar nog snart av att jag är där och petar på honom. 
Åh GRATTIS KMW! Låter som det gick ganska bra ändå! Hoppas ni får komma hem och njuta av det lila livet snart!
Hej alla fina tjejer
Då undrar ni väl vad jag gör här! Jag var på VUL idag som visade en hinnsäck mellan v 5-6 (ca 5+2) så nu håller vi tummarna att vi får se hjärtslag om ca två veckor igen
Hoppas på ett litet syskon till Isak!
Hoppas plutten fått ett plus om du testat dig ännu! ![]()
Tack! :)
Ja vänta vad är det! Jag pratade med ett par vänner och min syster och då blev det att jag ändrade mig. Ville vänta till efter bröllopet i juni nästa år, men nu får vi alltså en bebbe i maj istället. Fast bröllopet vägrar jag ställa in.
Har inte fått nästa UL-tid ännu, vet inte om de skickar ut eller om det kanske bäst att jag ringer och bokar in en tid som funkar för mig direkt! Ska se om jag hinner göra det i eftermiddag.
Jättekul om vi kan följas åt igen LisaVäntar!!
Vad kul med rolig bild från UL SB2011! Och tack!
LisaVäntar, ja men precis, vi följs verkligen åt! Jag fick en ny UL-tid den 16:e sept tidigt på morgonen så nu håller vi tummarna. Känner ingenting, kanske lite tröttare bara. Har varit så mycket senaste veckan inför Isaks ettårskalas här i lördags, vilket gjort att jag inte heller har haft tid att känna efter hur det känns i kroppen. Har inte ens haft tid att ta något digitalt test! Förut har man ju alltid varit värsta testgalningen... 
Hoppas verkligen att det är något där som tickar nästa gång iaf.
Jobbigt med ditt illamående, tyckte det hjälpte mig att äta smått och ofta förra gången men det hjälper långtifrån alla gånger. Hoppas att det går över för dig snart!
Du hade rätt Lisa, han fyllde år i tisdags! Min lilla kille!
Jaa nu ska vi hålla tummarna på VUL imorgon för SoMa, för visst var det VUL som väntar då?!
Jag fick tid på måndag morgon iaf, när har du Lisa?
Spydde för första gången i förmiddags också. Känner att jag gärna klarar mig utan den biten, faktiskt, jag vill verkligen verkligen verkligen inte må illa. Jag orkar inte. Jag spyr ju så lätt när jag känner att jag mår illa. Börjar ju jobba på tisdag, men det kanske är kört till dess!
Åh vad skönt Lisa, att du har ett angelsound! Nu blev jag grymt avis, skulle verkligen vilja veta nu att det finns ett hjärta där! Fast det är väl för tidigt att lyssna med ett sånt när man är ca 7 veckor gången?
Vad skönt Lisa att allt gick bra idag! Det gick bra för mig med, ett tickande hjärta i v 6+5 fick läkaren fram!
Åh jag är så hungrig hela tiden! Varannan timme måste jag äta! Skitjobbigt. Och det är verkligen inte nyttiga saker som har åkt ner för att hålla hunger och illamående i schack.
Och så är jag jättetrött. Jag är glad över att jag går upp på heltid nu på jobbet för jag blir helt slut av att ta hand om Isak de dagar som jag varit hemma med honom! På jobbet kan man iaf vila upp sig med en fikapaus!
Jag måste snart berätta för chefen för magen bara väller ut nu. Även fast det inte är någon bebis som ligger och trycker ut den så ser det ut som jag gått halvvägs redan. Inte nog med att det ser ut så, det känns så också haha! Har inte saknat de här första veckorna av graviditeten direkt... roligast var i mitten förra gången för då hade han börjat sparka, och man mådde bra och hade inga särskilda krämpor!
Håller tummarna för dig på tisdag LisaVäntar! ![]()
Men usch för blödningen Lisa! Inte kul - men roligt med en ev flicka till!! Grattis till lyckat RUL!!
Jag är så dålig på att vara inne på familjeliv, men tänkte iaf berätta att vi var på KUB idag och har en fin liten bebis som verkar må toppen än så länge iaf! Fick bf 4 maj!
Åh grattis till lilla Noah och välkommen till världen! Vad du har behövt gå igenom! Hoppas nu att han får mår bra utanför magen och att andningen blir bättre. Kram på dig!