Plus igen efter mf/ma
Nej jag har ju inte gjort det, hittills har de ju tyckt att vi inte har några problem och att det bara är att fortsätta försöka.... Blä.
Nej jag har ju inte gjort det, hittills har de ju tyckt att vi inte har några problem och att det bara är att fortsätta försöka.... Blä.
Tack fina du! Det hoppas jag med
Hur känns det för dig nu då, har du börjat få symtom? Kram!!
Åh är det VUL då? Då ska jag hålla mina tummar, men du ska se att allt kommer gå bara bra! ![]()

Eller nej, nu läste jag väl rätt, men jag läste bara biten jag kopierat ovan, och uteslöt resten av meningen...***********God jul till er alla fina!************
Ett julaftonstest visade detta resultat i morse, ser ni också det jag såg direkt? Jag vet att det är svagt
Läkaren sa att jag skulle höra av mig direkt om jag blir gravid för att få progesteron och trombyl, men skulle ni höra av er på det här svaga testet eller vänta några dagar? Kramar!

Nä jag har inget att börja med tyvärr! Jag tror nog inte att läkaren jobbar nu under helgen så jag väntar med att höra av mig till måndag när jag kan testa igen. Men om det visar lite starkare då så väntar jag inte längre med att höra av mig. Beräknad mens i morgon så den kanske kommer.
Beklagar Odd, kram.
Vet inte om ok med tamponger, kan du ringa vårdupplysningen och höra kanske?
Huvva vad det har stormat här i natt - är utanför Sundsvall och firar jul. Vaknade 03, en trekvart senare gick strömmen och har varit borta ända till kvart i tre nu på eftermiddan. Jag och killen gick upp kl 04 och började spela spel eftersom vi inte kunde sova! Tog med mig ett nytt test som jag köpte i går och i ljuset av värmeljusen såg vi detta fina resultat:

Tack fina odd!