• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Cat: det var helt fantastiskt. Nytt vul 5 aug! ;) och det är så roligt att få en till liten även om det är lite småtråkigt att vara gravid nu i början! ;)

• sugarrush

Kjaam: ja vi har köpt respisence andningslarm. Testade på mig själv och det funkade jättebra och var väldigt enkelt att förstå sig på. Köpte det (nytt och ouppackat) på tradera så det blev en hel del billigare än i affären. Tradera är en riktig guldgruva!

Ni som mår illa, jag lider med er! Det var det symptomet som varit jobbigast på hela graviditeten för mig. Hoppas det blir bättre snart!

MCT, grattis, redan i vecka 10!! Känns som om det går jättefort ju!

• Sir Bubbalots mamma

Igår kväll kl 20.20 somnade äntligen min älskade morfar in! Bara gråter å gråter här hemma! Trodde inte de skulle göra så ont för jag va ju bered på de:(

• MCT79

Usch kjaam jag lider med dig. Man kan liksom aldrig förbereda sig nog. Tusen kramar till dig!

• SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-07-25 12:31:34 följande:
    Igår kväll kl 20.20 somnade äntligen min älskade morfar in! Bara gråter å gråter här hemma! Trodde inte de skulle göra så ont för jag va ju bered på de:(
    Åhh, jag vet hur det känns... Många, många kramar till dig! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-07-25 12:31:34 följande:

HjärtaFörstår hur jobbigt du har det men nu är din morfar en ängel en ängel som mår troligtviss mycket bättre nuHjärta
    Ger massor med krammar till er 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Safireee
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-07-23 17:33:42 följande:
    men vi fick köpt andningslarm. vet att vissa tycker de e onödigt med sånt men då jag själv slutade andas 2ggr när jag va liten så vill jag ha ett. 
    Vi har också ett andningslarm som vi hade till dottern. Tyvärr borde jag ha köpt ett som man kan ha i blöjan eftersom vi samsover, men vi hade det i alla fall när dottern sov hemma på dagarna och det var en trygghet. Kommer ta fram det nu igen de första månaderna. 

(nog för att min dotter grymtade och lät så himla mycket när hon sov i början, så man hörde ju lång väg att hon andades...Flört) Men ändåå...
  • Längtan efter liten

Kjaam: stor kram till dig :(

Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma