• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81

Kjaam. Åh jag beklagar

Ja någon bebis lär det inte bli denna vecka i alla fall........ Bebis är inte ovanligt stor (men det får vi väl se när den kommer ut) sedan tänkte doktorn köra en hinnsvempning men hela tappen är kvar och jag sa innan till honom att jag nog inte är öppen alls. Så jag har tid nästa vecka igen för att se om det kan tänkas funka då istället.

• MCT79

Hmm... när började du få mage leaeva?

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Sofflan82, du då?

Mabaja, hahaha nått har hänt eller så är krymper brallorna.... tycker nedre delen av magen är hård och svullen, ffa om kvällarna... byxorna är obekväma... 9+1... lite tidigt?!

• Mabaja

Det är väl inte jättetidigt om man har två?

På mig började det synas i v 13 med wilda. Nu ser jag ut som i v 16-18 så här är det mycket tidigare.

Däremot har jag galet ont i ryggen och hoppas på foglossning och inte påbörjan till dumheter.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 17:32:29 följande:
    Det är väl inte jättetidigt om man har två?

På mig började det synas i v 13 med wilda. Nu ser jag ut som i v 16-18 så här är det mycket tidigare.

Däremot har jag galet ont i ryggen och hoppas på foglossning och inte påbörjan till dumheter.
    JAG vet inte! Hahah!

Jag har en skum värk mellan midjan och svanskotan... satte mig på vardagsrumsgolvet idag för att leta upp ett kvitto ur en pärm... jävlar i min lilla låda vad öm min svanskota är!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 17:37:21 följande:
    Och jag har galet ont i nedre delen av svanken. Hoppas hoppas att allt är som det ska.
    Håller stenhårt! Men klart det är, för vi ska fika tillsammans i höst... med magar!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-25 17:41:18 följande:
    Håller stenhårt! Men klart det är, för vi ska fika tillsammans i höst... med magar!
    Viktigast är att det går bra för dig... Så du får dina två små i vinter/vår...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma