Plus igen efter mf/ma
Jag bara sitter och gråter ikväll, är det verkligen så mycket känsligt på tv ikväll?
Nu senast till Jerringpriset... herregud jag har väl aldrig brytt mig om hästsport?! ![]()
Jag bara sitter och gråter ikväll, är det verkligen så mycket känsligt på tv ikväll?
Nu senast till Jerringpriset... herregud jag har väl aldrig brytt mig om hästsport?! ![]()
Håll tummarna för oss idag kl 13 ....
Tack jag är verkligen sjukt nervös. Ursäkta detaljerna men min mage var i uppror i morse för att jag förmodligen legat och varit spänd. Vet inte alls vad vi har att vänta oss. Skriver från mobilen så det blir bara kort nu.
Litet embryo med tickande hjärta!! Gulesäcken var på plats och storleken på hinnsäcken följer förra veckans UL, v 6+3. Gud vad underbart att vi såg detta idag. Hän fick leta ett tag vilket gjorde att jag under den tiden nästan gav upp hoppet. Ber till gudarna att den vill stanna hos oss nu... Kram på er!
Vad skönt mabaja att det ger effekt!
mimmi: Jag berättade för mina allra närmaste exkollegor för de vet redan alla andra graviditeter som vi haft (och vi umgås privat dessutom). De förstår ju att man mår dåligt då och de förstår en om man vill bli lite lämnad ifred emellanåt också. Skönt att du kan börja med en kort vecka iaf!
Åh så svårt att komma på ny signatur. Här är mitt nya iaf. ![]()
Kram telgebo, hoppas att det löser sig och att du inte är gravid.