Plus igen efter mf/ma
Vad du är snäll Happi.:) jag litar på dig!
Vad du är snäll Happi.:) jag litar på dig!
Happi du är så go! Lovar att uppdatera så fort jag får minsta tecken på att förlossningen är på g! Och lactal ska jag låta bli, olja it is!! :) hihi tack för dina goda råd! Det är ovärderligt!
Inatt har jag knappt sovit överhvudtaget, har haft så mycket förvärkar att det inte gick att somna, ha gått upp och värmt vetekudden en gång i timmen och kanske lyckats slumra till i en halvtimme då och då när kudden var som varmast. Är helt slut nu på morgonen. Kan det inte sätta igång på riktigt istället? Ska det fortsätta såhär kommer jag inte ha någon energi kvar till de riktiga värkara. :(
Underbart Sofy! Skönt att de kunde se att det såg bra ut, trots en bråkig Devin. kunde de se något om hur mycket fostervatten han har att röra sig i?
Grattis Telgebo!
Fint med spetskanten tycker jag! :) Vad duktig du är!
Varit hos barnmorskan idag i vecka 39+4. Förhoppningsvis sista besöket, håll alla tummar! :)
Dagens mått:
Sf-mått: 35-36 cm
Hb: 126 (har inte haft så högt på hela graviditeten, HURRA!)
B-glykos: 6,2
Blodtryck: 120/82 (inte haft så högt på hela graviditen heller, men helt normalt sa BM)
Fosterläge: Hu (fixerad)
Fosterljud: 146 slag/min
Vi bokade in en ny tid vecka 41, men jag hoppas med hela mitt hjärta att jag inte behöver gå så långt!