Plus igen efter mf/ma
Sötfilur: de har halva priset på allt på lookmom.se, fanns några fina klänningar tror jag. :) och lite barnkläder... :)
Sötfilur: de har halva priset på allt på lookmom.se, fanns några fina klänningar tror jag. :) och lite barnkläder... :)
Nu har jag varit och dubbelpack CB på apoteket. Testade nyss och herre jösses det lodräta strecket i plusset är så blått så det vågräta knappt syns. Det kan inte bli blåare nu ![]()
2barnsmamma: du måste verkligen vara synsk. Vad läskigt med en sån känsla och vad tråkigt att hon dött. Jag vet inte vad jag ska säga... hoppas du inte lägger skuld på dig själv över vad som hände. Stor kram, hoppas du får sova något under dagen.
En liten fråga... vågar man använda Lactal i vecka 39+2, eller är det farligt om det finns i kroppen ifall vattnet skulle gå eller värkarbetet sätter igång? Vad tror ni?
Hej Hej!
Får jag vara med här?
Har suttit och läst tråden ett tag men inte vågat skriva!

Just nu känns det som om att alla som har bf i mars kommer föda innan mig! Jag har bara förvärkar som inte blir mer än just det - förvärkar. Haha. Men men det är 4 dagar kvar till bf så ännu ska jag väl inte hänga läpp. Vill bara inte gå över tiden och bli igångsatt, vill att det ska starta av sig själv, gärna innan veckan är slut. Tror att både Happi och Färnevik kommer få inom kort, och Längtan och Sofy hinner nog också före. Men då gläds jag med er så klart. :) Mitt pyre kommer väl så småningom ändå. Hihi. Men nu är jag nyfiken på om Småland har fått eller inte och om allt har gått bra. :)