• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mmmbop

28+ borde det väl kunna hålla sig till tycker vi =) Skönt att neo är postiva, låter bra. Lycka till nu!!

• FruW

Tack för att du uppdaterar oss leaeva!! Skönt att det lugnat sig! Hälsa trissen från mig att det är bäst att de håller sig lugna några dagar till, annars hämtar jag winston så kommer vi o täpper till hålet! ;)

Ja havsklippan, frågan är väl bara om vi lugnar eller hetsar varandras nojjor? ;)

Har pratat med några vänner nu som alla har sagt att de inte hade ngra symptom så här tidigt, så känner mig lite lugnare. Men vill gärna att det snart är söndag!!

• Dag och natt
    Mmmbop skrev 2011-10-05 11:05:44 följande:
    Tack, tack tjejer =)

Jag är i 18+4 idag och ska dit 16.30. Så nu är det bara att försöka koncentrera sig på att få något jobb gjort. Inte det lättaste =)
    Lycka till, håller tummarna! {#emotions_dlg.flower}

mimmi: Ja iofs, så kan det ju också bli Men mest lugnande tror jag ändå! Det brukar hjälpa att skriva här. Nu har jag fått VUL-tid! På tis kl 16 får vi komma till vår läkare som vi hade förra graviditeten när allt spårade ur. Började gråta när hon sa att jag fick en tid. Suck. Hur kommer det förresten sig att du ska på undersökning en söndag?
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+5 ♥
  • FruW

Åh va skönt havsklippan!! :)

Ja, alltså jag blev med förvånad... Men antar att om man är överläkare o forskar så jobbar man jämnt, eller ngt... Ju snabbare jag får komma dit desto gladare är jag! :)

• MCT79

Hj brudar! vad ni skrivit!

Leaeva, skönt att det lugnat sig! Jag hoppas det håller sig så så de små stannar inne ett tag till.... drygt att behöva ligga på sjukhus bara..... Rynkar på näsan

Havsklippan, jag ger inte så mkt för de digitala.... vet de som fått 3+ och sen av någon anledning (?) testa igen senare och fått 2-3 då...  Hoppas det blir tisdag fort och att du får se ett hjärta picka då! {#emotions_dlg.flower}

Mmmbop, lycka till idag!

Väntar tvillingar! 19+1 idag!
  • MissT

Leava vad skönt att sammandragningarna lugnat sig och att du befinner dig på ett ställe där du för bra hjälp och stöd. Jag hoppas att bebisarna stannar där inne ett tag till!

Mmmbob lycka till på RUL idag  

LisaVäntar vad skönt att du fick en tid för vul.   

• FruW

Jippi!! Har nu äntligen lite symptom att lägga på min tidigare tomma lista. Halsbränna hela natten o dagen, trött trött trött (vaknar dock pigg 4,15-4,30 varje morgon o kan inte somna om). Samt, visade det sig idag, väldigt blödande tandkött!! Har aldrig hört talas om detta innan, men var hos tandhygienisten idag, som berättade om detta. Trodde jag fått sjöbjugg eller ngt...

• MCT79

Nu du Mimmi! Jag hade också en period fram till V8 sådär när jag vaknade prick 4.... Intressant...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma